Odpowiedz

Problem z aplikacja INGBusiness na iPhoneX

Witam.. jak w temacie. Kilka dni temu przesiadałem się na iPhona X. Aplikacja mobilna próbuje włączyć TouchID którego telefon nie posiada i zaraz się wyłącza.

Wojtek
Odpowiedz
0 Lajków
Guardian
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-07-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 420 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacja INGBusiness na iPhoneX

Prosimy odinstaluj i zainstaluj aplikację jeszcze raz.
Możesz korzystać z FaceID - jest to wspierana funkcjonalność w naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 345 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy