15-07-2019 20:37
16-07-2019 07:25
16-07-2019 08:28
@Olka:
Strasznie długo bank nie potrafi się zdecydować na wprowadzenie garmin pay i chyba traci na tym sporo klientów. To chyba tak niewiele a szkoda byłoby zmieniać bank z powodu zegarka. Szkoda ze ing nie idzie z duchem naszych czasów
A ja właśnie z powodu zegarka założyłem dodatkowe konto, w innym banku i zaczynam się przekonywać, że ING dostało zadyszki. Jedynie co to "w nocy się serwisujemy", ale żadnych korzyści (namacalnych) z tego nie ma.
Na przykład taka trywialna rzecz, poza Garmin Pay, to mozliwość zablokowania kwoty przelewu tak żeby zaplanowany przelew na pewno się udał. W ING tego nie ma. Jednak tamten bank nie ma Google Pay, więc nigdzie nie jest tak kolorowo.
17-07-2019 08:29
Idziemy z duchem czasu Stąd też przeprowadzamy prace serwisowe, by móc się przygotować na wprowadzenie nowych rozwiązań. O wszystkich nowościach informujemy w mediach społecznościowych i na naszej stronie. Warto do nas zaglądać.
@gusioo dziękuje za Twoje uwagi dotyczące zaplanowanych przelewów.
17-07-2019 09:09
@MagdalenaD:Idziemy z duchem czasu Stąd też przeprowadzamy prace serwisowe, by móc się przygotować na wprowadzenie nowych rozwiązań. O wszystkich nowościach informujemy w mediach społecznościowych i na naszej stronie. Warto do nas zaglądać.
@gusioodziękuje za Twoje uwagi dotyczące zaplanowanych przelewów.
Nikt nie zarzuca Wam, że wyłączacie systemy bo taki macie kaprys. Jednak z punktu widzenia użytkownika końcowego, modernizacja oznacza coś nowego. Pewnie większość to usprawienia, które działają po stronie API, ale jak 3 czy 4 raz "się modernizujecie" to albo wprowadzacie Garmin Pay (aktualizacja regulaminu w sierpniu to przewiduje, moim zdaniem) albo naprawiacie błędy.
Co do przelewów zaplanowanych to ideałem właśnie byłoby mieć możliwość zablokowania środków na poczet przyszłej transakcji aby mieć pewność, że się uda. Jest jeszcze kilka innych smaczków, ale to zdradzę Wam w zamian za Garmin Pay ;-)
PS.
Już to pisałem, ale jestem klientem ING jeszcze za czasów jak był Bankiem Śląskim (bez ING), stąd mój sentyment do Was.
20-07-2019 10:53
21-07-2019 10:14
Analizujemy wprowadzenie również Garmin Pay. Jeśli wprowadzimy tę usługę, to podzielimy się z Wami informacjami.
30-07-2019 21:38
21-08-2019 08:26
Dobre wieści: https://www.cashless.pl/6278-ing-garmin-pay-testy
21-08-2019 13:38
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024