Idziemy z duchem czasu Stąd też przeprowadzamy prace serwisowe, by móc się przygotować na wprowadzenie nowych rozwiązań. O wszystkich nowościach informujemy w mediach społecznościowych i na naszej stronie. Warto do nas zaglądać.
@gusioodziękuje za Twoje uwagi dotyczące zaplanowanych przelewów.
Nikt nie zarzuca Wam, że wyłączacie systemy bo taki macie kaprys. Jednak z punktu widzenia u
@Olka: Strasznie długo bank nie potrafi się zdecydować na wprowadzenie garmin pay i chyba traci na tym sporo klientów. To chyba tak niewiele a szkoda byłoby zmieniać bank z powodu zegarka. Szkoda ze ing nie idzie z duchem naszych czasów
A ja właśnie z powodu zegarka założyłem dodatkowe konto, w innym banku i zaczynam się przekonywać, że ING dostało zadyszki. Jedynie co to "w nocy się serwisujemy", a
Szczerze, to nawet PKO wydaje mi się lepsze - właśnie z powodu Garmin Pay, ale nie mają Google Pay, a klientem ING jestem jeszcze od czasu Banku Śląskiego (bez ING w nazwie).
PS.
PKO ma fajny bajer - jak zaplanuję przelew na "za jakiś czas" to mogę zablokować kwotę na koncie tak, żeby przelew na pewno sie udał.
"Do nowego regulaminu bank wprowadził też zapisy dotyczące nowego typu rachunku służącego wyłącznie do operacji bezgotówkowych oraz płatności mobilnych przy pomocy zegarków."
Dokładnie na to samo czekam. O ile korzystam z Google Pay cały czas to z Garmin Pay też bym chętnie skorzystał, na przykład na rowerze albo na basenie, mając portfel i telefon w szatni.