11-05-2020 13:47
13-05-2020 15:27
Cały czas pracujemy nad wprowadzeniem usługi, jednak nie znam konkretnej daty
14-05-2020 23:27
Witam, żenujące są już te Wasze odpowiedzi. Ciągle jedno i to samo: " Cały czas pracujemy....", "Przyglądamy się ....", świadczy to tylko o tym że nic nie robicie. Odstajecie od konkurencji o minimum 2 lata jak nie więcej. Do dziś nie wprowadziliście funkcji "Zeskanuj i zapłać QR" gdzie większość banków ma to od paru lat. W Millennium Banku nie mają jakoś problemów z wprowadzeniem nowych funkcji, a w ING wiecznie coś nie tak.
13-07-2021 22:59
14-07-2021 23:07
Jeszcze nie Jak tylko uda nam się udostępnić taką funkcję, będziemy informować
19-07-2021 16:37
20-07-2021 17:03
Dzień dobry, na iOS wprowadziliśmy aktualizację dla wszystkich użytkowników, a na Androida dodajemy ją stopniowo. W najbliższych dniach opcja parkingów będzie dostępna dla wszystkich
Usługa jest dostępna na telefonach z systemem Android w aplikacji Moje ING od wersji 4.0.1 oraz z systemem iOS od wersji 4.0.0.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/parkingi
08-09-2021 08:45
09-09-2021 10:04 | Edytowano: 09-09-2021 10:11
Mamy taki plan. Jednak nie mogę jeszcze odpowiedzieć na Twoje pytanie w temacie terminu udostepnienia tej usługi
Jak będziemy wiedzieli coś więcej, damy znać
23-12-2021 14:47
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024