11-05-2020 13:47
13-05-2020 15:27
Cały czas pracujemy nad wprowadzeniem usługi, jednak nie znam konkretnej daty
14-05-2020 23:27
Witam, żenujące są już te Wasze odpowiedzi. Ciągle jedno i to samo: " Cały czas pracujemy....", "Przyglądamy się ....", świadczy to tylko o tym że nic nie robicie. Odstajecie od konkurencji o minimum 2 lata jak nie więcej. Do dziś nie wprowadziliście funkcji "Zeskanuj i zapłać QR" gdzie większość banków ma to od paru lat. W Millennium Banku nie mają jakoś problemów z wprowadzeniem nowych funkcji, a w ING wiecznie coś nie tak.
13-07-2021 22:59
14-07-2021 23:07
Jeszcze nie
Jak tylko uda nam się udostępnić taką funkcję, będziemy informować
19-07-2021 16:37
20-07-2021 17:03
Dzień dobry, na iOS wprowadziliśmy aktualizację dla wszystkich użytkowników, a na Androida dodajemy ją stopniowo. W najbliższych dniach opcja parkingów będzie dostępna dla wszystkich
Usługa jest dostępna na telefonach z systemem Android w aplikacji Moje ING od wersji 4.0.1 oraz z systemem iOS od wersji 4.0.0.
https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/parkingi
08-09-2021 08:45
09-09-2021 10:04 | Edytowano: 09-09-2021 10:11
Mamy taki plan. Jednak nie mogę jeszcze odpowiedzieć na Twoje pytanie w temacie terminu udostepnienia tej usługi ![]()
Jak będziemy wiedzieli coś więcej, damy znać ![]()
23-12-2021 14:47
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |