Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Jak tylko będziemy mogli przekazać więcej informacji w temacie udostępnienia usługi, damy znać Emotikon: Szczęśliwy 
Obecnie nie jestem w stanie potwierdzić terminu Emotikon: Smutny

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 21 z 27 (4 535 wyświetleń)

Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Uwaga juz niedlugo bilety autobusowe Emotikon: Mrugający info z pierwszej reki
Odpowiedz
0 Lajków
Seebson000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-02-2022
Wiadomość 22 z 27 (4 051 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Planujemy wdrożyć tę usługę jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
421
93
12-04-2017
Wiadomość 23 z 27 (4 009 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Jest może już konkretna data wprowadzenia biletów komunikacji miejskiej w ING?
Odpowiedz
0 Lajków
Mat80
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-07-2021
Wiadomość 24 z 27 (3 681 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Bilety komunikacyjne są już dostępne w naszej aplikacji od wersji 4.4 dla telefonów z systemem Android. Wkrótce udostępnimy też tę opcję dla telefonów z iOS. 

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/bilety-komunikacyjne


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
560
122
19-03-2018
Wiadomość 25 z 27 (3 656 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Kilka spostrzeżeń co do implementacji tej funkcji. Na dzień dzisiejszy funkcjonalność jest bardzo uproszczona. Brak możliwości wybrania domyślnego miasta strasznie wydłuża cały proces. Teraz wygląda to tak: mój transport>odcisk palca>bilet komunikacji>kup bilet>wpisanie ręczne nazwy miasta>kolejny ekran gdzie wybieramy grupę biletów>wybieramy bilet>nr autobusu>pin. 9 kroków w tym jeden gdzie należy wpisać cała nazwę miasta. W zatłoczonym autobusie naprawdę ergonomiczne rozwiązanie. Jeśli tak ma wyglądać usługa którą przygotujecie miesiące to gratuluje informatyków/projektantów aplikacji.

Ogólnie powinna być możliwość przypięcia do ekranu skrótów konkretnego miasta i konkretnego rodzaju biletu z podpiętym konkretnym kontem z którego zostanie pobrana opłata. Wtedy wchodząc do aplikacji klikamy na pierwszym ekranie na skrót. Podajemy kod pin, nr autobusu i mamy bilet. 3 kliknięcia. Nie jest potrzebny odcisk palca bo przez cały proces nie widać żadnych danych chronionych (stanu konta itd.)

Macie bardzo fajne rozwiązanie z ekranem skrótów gdzie takie rzeczy można super rozwiązać.

Nie spodziewam się raczej poprawy z waszej strony. Podobnie kiepsko rozwiązane jest opłata za parkingi. Szybciej znajdę parkometr niż zapłacę przez aplikacje.

Odpowiedz
0 Lajków
bonus2o
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2022
Wiadomość 26 z 27 (3 535 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją dalej Emotikon: Szczęśliwy





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 27 z 27 (3 500 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy