Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Jak tylko będziemy mogli przekazać więcej informacji w temacie udostępnienia usługi, damy znać Emotikon: Szczęśliwy 
Obecnie nie jestem w stanie potwierdzić terminu Emotikon: Smutny

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
551
124
04-09-2015
Wiadomość 21 z 27 (7 261 wyświetleń)

Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Uwaga juz niedlugo bilety autobusowe Emotikon: Mrugający info z pierwszej reki
Odpowiedz
0 Lajków
Seebson000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
15-02-2022
Wiadomość 22 z 27 (6 776 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Planujemy wdrożyć tę usługę jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 23 z 27 (6 734 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Jest może już konkretna data wprowadzenia biletów komunikacji miejskiej w ING?
Odpowiedz
0 Lajków
Mat80
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
13-07-2021
Wiadomość 24 z 27 (6 406 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Bilety komunikacyjne są już dostępne w naszej aplikacji od wersji 4.4 dla telefonów z systemem Android. Wkrótce udostępnimy też tę opcję dla telefonów z iOS. 

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/bilety-komunikacyjne



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
591
126
19-03-2018
Wiadomość 25 z 27 (6 381 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Kilka spostrzeżeń co do implementacji tej funkcji. Na dzień dzisiejszy funkcjonalność jest bardzo uproszczona. Brak możliwości wybrania domyślnego miasta strasznie wydłuża cały proces. Teraz wygląda to tak: mój transport>odcisk palca>bilet komunikacji>kup bilet>wpisanie ręczne nazwy miasta>kolejny ekran gdzie wybieramy grupę biletów>wybieramy bilet>nr autobusu>pin. 9 kroków w tym jeden gdzie należy wpisać cała nazwę miasta. W zatłoczonym autobusie naprawdę ergonomiczne rozwiązanie. Jeśli tak ma wyglądać usługa którą przygotujecie miesiące to gratuluje informatyków/projektantów aplikacji.

Ogólnie powinna być możliwość przypięcia do ekranu skrótów konkretnego miasta i konkretnego rodzaju biletu z podpiętym konkretnym kontem z którego zostanie pobrana opłata. Wtedy wchodząc do aplikacji klikamy na pierwszym ekranie na skrót. Podajemy kod pin, nr autobusu i mamy bilet. 3 kliknięcia. Nie jest potrzebny odcisk palca bo przez cały proces nie widać żadnych danych chronionych (stanu konta itd.)

Macie bardzo fajne rozwiązanie z ekranem skrótów gdzie takie rzeczy można super rozwiązać.

Nie spodziewam się raczej poprawy z waszej strony. Podobnie kiepsko rozwiązane jest opłata za parkingi. Szybciej znajdę parkometr niż zapłacę przez aplikacje.

Odpowiedz
0 Lajków
bonus2o
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-03-2022
Wiadomość 26 z 27 (6 260 wyświetleń)

Re: Re.: Bilety komunikacji miejskiej, oplaty komunikacyjne

Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją dalej Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
156
23
02-09-2021
Wiadomość 27 z 27 (6 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Może to Wam coś pomoże: https://support.apple.com/pl-pl/108763 Emotikon: Szczęśliwy powodzenia i cierpliwości życzę Emotikon: Szczęśliwy

28-02-2025
Re.: Przelewy na telefon. Blik

Problem dalej wystepuje. Sytuacja była zgałaszana przez infolinie. Dziś dostałem odpowiedź jakie czynności mam zrobić w telefonie. Niestety nie rozwiązało to problemu.

28-02-2025
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Mam ponad 250 aplikacji na telefonie, sprawdziłem te najważniejsze, w tym wszystkie z sektora finansowego, wszystkie działają tak jak działały, wyjątkiem jest aplikacja „moje ING”. Nie do obrony, klie...

28-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy