27-12-2019 13:24
02-01-2020 08:46
Pracujemy nad udostępnieniem możliwości zakupu biletów i parkingów z poziomu naszej aplikacji. Nie znamy jeszcze orientacyjnej daty wprowadzenia 😔
26-01-2020 22:03
11-02-2020 11:01
12-02-2020 11:19
@Konto usunięte tak, temat biletów jest aktualny i pracujemy nad nim. Jak zawsze, jeśli pojawi się możliwość przestawienia terminu, napiszemy o tym 😉
12-02-2020 12:32 | Edytowano: 12-02-2020 12:38
Ciągle piszecie że pracujecie nad czymś lub się przyglądacie, a tak naprawdę nie robicie nic. W dniu 28-10-2017r zapytałem się Was o wprowadzenie w/w usługi, mija już prawie 3rok a Wy dalej wprowadzacie taką możliwość. ING jest najgorszym bankiem pod względem innowacji. Od wielu lat nie potraficie wprowadzić funkcjonalności tj. "Zeskanuj i zapłać QR". Wszystkie banki mają ową funkcjonalność tylko nie ING. Weźcie sobie przykład z Millennium Banku, u nich jakoś nie ma problemów z wprowadzaniem nowych rzeczy. W aplikacji mobilnej Millennium Bank, można zakupić bilety, opłacić parkingi, opłacić przejazd za autostrady (AutoPay), a w ING przez kolejne 2 lata się będziecie przyglądać czy to wprowadzić.
03-03-2020 17:49
Ponawiam pytanie... wiadomo coś już nt. terminu wdrożenia Biletów.
04-03-2020 17:55
Nie znamy terminu, jak tylko będziemy go mieli - na pewno się tym podzielimy.
04-03-2020 22:56
Standardowa odpowiedz, pokazuje to że nic nie wiecie. Millennium Bank na dniach wprowadza możliwość zakupu biletów do kina. Nawet Nest Bank w aplikacji mobilnej pozwala zakupić bilety do kina, opłacić parkometry jak i przejazdy. PKOBP szybciej się rozwija niż ING.
04-05-2020 19:49
Witam, widzę że prawie mija pół roku i nadal nic się nie zmienia w tej kwestii.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz