24-12-2021 15:05
Jak tylko będziemy mogli przekazać więcej informacji w temacie udostępnienia usługi, damy znać
Obecnie nie jestem w stanie potwierdzić terminu
15-02-2022 14:45
16-02-2022 16:31
Planujemy wdrożyć tę usługę jeszcze w pierwszym kwartale bieżącego roku
16-03-2022 13:29
17-03-2022 11:43
Bilety komunikacyjne są już dostępne w naszej aplikacji od wersji 4.4 dla telefonów z systemem Android. Wkrótce udostępnimy też tę opcję dla telefonów z iOS.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/dodatki/bilety-komunikacyjne
24-03-2022 21:13
Kilka spostrzeżeń co do implementacji tej funkcji. Na dzień dzisiejszy funkcjonalność jest bardzo uproszczona. Brak możliwości wybrania domyślnego miasta strasznie wydłuża cały proces. Teraz wygląda to tak: mój transport>odcisk palca>bilet komunikacji>kup bilet>wpisanie ręczne nazwy miasta>kolejny ekran gdzie wybieramy grupę biletów>wybieramy bilet>nr autobusu>pin. 9 kroków w tym jeden gdzie należy wpisać cała nazwę miasta. W zatłoczonym autobusie naprawdę ergonomiczne rozwiązanie. Jeśli tak ma wyglądać usługa którą przygotujecie miesiące to gratuluje informatyków/projektantów aplikacji.
Ogólnie powinna być możliwość przypięcia do ekranu skrótów konkretnego miasta i konkretnego rodzaju biletu z podpiętym konkretnym kontem z którego zostanie pobrana opłata. Wtedy wchodząc do aplikacji klikamy na pierwszym ekranie na skrót. Podajemy kod pin, nr autobusu i mamy bilet. 3 kliknięcia. Nie jest potrzebny odcisk palca bo przez cały proces nie widać żadnych danych chronionych (stanu konta itd.)
Macie bardzo fajne rozwiązanie z ekranem skrótów gdzie takie rzeczy można super rozwiązać.
Nie spodziewam się raczej poprawy z waszej strony. Podobnie kiepsko rozwiązane jest opłata za parkingi. Szybciej znajdę parkometr niż zapłacę przez aplikacje.
25-03-2022 21:37
Dziękuję za Twoją opinię. Przekazałem ją dalej
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024