Odpowiedz

Aplikacja mobilna

Witam próbuje się zalogować na aplikacji ING ale każe wpisać rodowe nazwisko matki I pisze ze nie pasuje. Co robić
Odpowiedz
0 Lajków
Mona82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-05-2022
Wiadomość 1 z 3 (7 492 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna

O nazwisko rodowe prosimy w momencie pierwszego logowania - aktywacji całej bankowości internetowej. Dane muszą się zgadać z tymi na umowie. 

Spróbuj aktywować bankowość przez stronę www.ing.pl i zobacz, czy tutaj pojawi się taka sama sytuacja z nazwiskiem rodowym Twojej mamy. Jeśli tak - możliwe, że mamy błędne dane. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
495
88
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (7 427 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna

Podejść do najbliższego oddziału. Albo zadzwonić na infolinię.
Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (6 569 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Nie prawda Emotikon: Mrugający
Nie trzymacie się tego.

10-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Super, szkoda tylko se na etapie mamy już wszystko, podejmujemy decyzję, jednak wymyslacie sobie jakies braki.
Baaardzo slabe. Dobrze, ze jest konkurencjaw kredytach wiec jest w czym wybierac.
Jesli kom...

10-11-2025
Re.: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Niestety rozpatrywanie wniosku o kredyt hipoteczny w tym banku to jakis dramat. 21 dni od dnia dostarczenia wszystkich dokumentow, a jednak na etapie”Mamy juz wszystko, podejmujemy decyzje” wymyslaja ...

10-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy