Odpowiedz

Aplikacja mobilna

Witam próbuje się zalogować na aplikacji ING ale każe wpisać rodowe nazwisko matki I pisze ze nie pasuje. Co robić
Odpowiedz
0 Lajków
Mona82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-05-2022
Wiadomość 1 z 3 (4 532 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna

O nazwisko rodowe prosimy w momencie pierwszego logowania - aktywacji całej bankowości internetowej. Dane muszą się zgadać z tymi na umowie. 

Spróbuj aktywować bankowość przez stronę www.ing.pl i zobacz, czy tutaj pojawi się taka sama sytuacja z nazwiskiem rodowym Twojej mamy. Jeśli tak - możliwe, że mamy błędne dane. 

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (4 467 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna

Podejść do najbliższego oddziału. Albo zadzwonić na infolinię.
Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
89
26
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (3 609 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Otrzymasz decyzję ostateczną bez umowy deweloperskiej? My po wstępnej musieliśmy podpisać i dostarczyć akt notarialny.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ja weszłam jako klient banku na rzekomą szybką ścieżkę przyznawania kredytu. I niby tego samego dnia po skompletowaniu i przesłaniu dokumentów 29.03 dostałam wstępną pozytywną opinię. Dwa tygodnie tem...

25-04-2024
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy