Odpowiedz

Aplikacja mobilna

Witam próbuje się zalogować na aplikacji ING ale każe wpisać rodowe nazwisko matki I pisze ze nie pasuje. Co robić
Odpowiedz
0 Lajków
Mona82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-05-2022
Wiadomość 1 z 3 (6 029 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna

O nazwisko rodowe prosimy w momencie pierwszego logowania - aktywacji całej bankowości internetowej. Dane muszą się zgadać z tymi na umowie. 

Spróbuj aktywować bankowość przez stronę www.ing.pl i zobacz, czy tutaj pojawi się taka sama sytuacja z nazwiskiem rodowym Twojej mamy. Jeśli tak - możliwe, że mamy błędne dane. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
446
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (5 964 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna

Podejść do najbliższego oddziału. Albo zadzwonić na infolinię.
Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (5 106 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Dzień dobry mam takie pytanie nadpłaciłam kredyt w wysokosci 598 zł(przez spłać kredyt cześciowa)moja następna rata przypada na 15.02.2025(kapitał: 597,36 PLN ,odsetki: 708,08 PLN).Chciałam skrócić ok

...

22-01-2025
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

Nie jest do wyboru, masz zapisane w umowie, o co będzie oparte oprocentowanie zmienne, zapewne jest to WIBOR6M.

22-01-2025
Re.: Błąd U2F w Moje ING

Super! Wszystko już działa, jak należy! Dzięki! Emotikon: Bardzo szczęśliwy

22-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy