11-05-2024 23:10
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer rejestracji" nie da się w żaden sposób tego numeru rejestracyjnego wpisać, musiałem iść do parkomatu i opłacić monetami, bo aplikacja mobilna jest tutaj bezużyteczna.
Niestety nie załączę printskrina bo państwo zablokowali możliwość robienia printskrinów z tejże strony - tak na marginesie trochę to słabe w mojej opinii, bo ogranicza państwu możliwości diagnostyki błędów jeśli użytkownicy nie mogą robić printskrinów z tych błędów.
13-05-2024 10:48
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |