11-05-2024 23:10
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer rejestracji" nie da się w żaden sposób tego numeru rejestracyjnego wpisać, musiałem iść do parkomatu i opłacić monetami, bo aplikacja mobilna jest tutaj bezużyteczna.
Niestety nie załączę printskrina bo państwo zablokowali możliwość robienia printskrinów z tejże strony - tak na marginesie trochę to słabe w mojej opinii, bo ogranicza państwu możliwości diagnostyki błędów jeśli użytkownicy nie mogą robić printskrinów z tych błędów.
13-05-2024 10:48
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025