11-05-2024 23:10
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer rejestracji" nie da się w żaden sposób tego numeru rejestracyjnego wpisać, musiałem iść do parkomatu i opłacić monetami, bo aplikacja mobilna jest tutaj bezużyteczna.
Niestety nie załączę printskrina bo państwo zablokowali możliwość robienia printskrinów z tejże strony - tak na marginesie trochę to słabe w mojej opinii, bo ogranicza państwu możliwości diagnostyki błędów jeśli użytkownicy nie mogą robić printskrinów z tych błędów.
13-05-2024 10:48
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
Na działce budowlanej stoi dom letniskowy. Dom powstał na działce ROD, jednak w latach 90tych prawo użytkowania zostało zmienione na prawo własności i dla działki została utworzona KW (nieczęsta sytua
... 12-05-2025Przepraszamy za ten kłopot. Prosimy, spróbuj przeinstalować aplikację i uruchom telefon ponownie. Dodatkowo zaktualizuj przeglądarkę Google Chrome i Android WebView (w przypadku telefonu z systemem An
... 11-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |