29-05-2022 02:21
29-05-2022 20:02
O nazwisko rodowe prosimy w momencie pierwszego logowania - aktywacji całej bankowości internetowej. Dane muszą się zgadać z tymi na umowie.
Spróbuj aktywować bankowość przez stronę www.ing.pl i zobacz, czy tutaj pojawi się taka sama sytuacja z nazwiskiem rodowym Twojej mamy. Jeśli tak - możliwe, że mamy błędne dane.
22-08-2022 14:12
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024