Odpowiedz

Aplikacja mobilna

Witam próbuje się zalogować na aplikacji ING ale każe wpisać rodowe nazwisko matki I pisze ze nie pasuje. Co robić
Odpowiedz
0 Lajków
Mona82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-05-2022
Wiadomość 1 z 3 (6 027 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna

O nazwisko rodowe prosimy w momencie pierwszego logowania - aktywacji całej bankowości internetowej. Dane muszą się zgadać z tymi na umowie. 

Spróbuj aktywować bankowość przez stronę www.ing.pl i zobacz, czy tutaj pojawi się taka sama sytuacja z nazwiskiem rodowym Twojej mamy. Jeśli tak - możliwe, że mamy błędne dane. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
446
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (5 962 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna

Podejść do najbliższego oddziału. Albo zadzwonić na infolinię.
Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (5 104 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

HEY, 

dzieki za odpowiedź i przedstawienie fajnej opcji odnośnie nadpłacania.

swoją droga to tak się zastanawiam czy jest sens wgl myśleć o oprocentowaniu stałym gdzie kredyt chce spłacić w maks w 4 lat

...

21-01-2025
Re.: Dokumenty do kredytu hipotecznego z podpisem kwalifikowanym nieakceptowane przez bank

Dziękuję za odpowiedź. Chciałabym prosić o poradę, gdzie mogę wyjaśnić tę sprawę i z kim się kontaktować aby wyjaśnić tę sprawę (nie jestem klientką ING). Wniosek składałam przez pośrednika, a ten sam

...

21-01-2025
Re: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu i możliwe, że wpłyną one na udostępnienie takiego rozwiązania.

21-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy