29-05-2022 02:21
29-05-2022 20:02
O nazwisko rodowe prosimy w momencie pierwszego logowania - aktywacji całej bankowości internetowej. Dane muszą się zgadać z tymi na umowie.
Spróbuj aktywować bankowość przez stronę www.ing.pl i zobacz, czy tutaj pojawi się taka sama sytuacja z nazwiskiem rodowym Twojej mamy. Jeśli tak - możliwe, że mamy błędne dane.
22-08-2022 14:12
Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty.
08-11-2025Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...
W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił
... 08-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |