Odpowiedz

Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Wyczytałam dzisiaj w prasie lokalnej, że cyt.: "Od lipca kontroler przy kontroli biletów w autobusie czy tramwaju zablokuje aplikacje mobilne do sprzedaży biletów. "W związku z nagminnymi nadużyciami pasażerów, których w ostatniej chwili tzn. w trakcie kontroli, dokonywali zakupu biletów w aplikacjach mobilnych" - podają powód urzędnicy."

W związku z powyższym chciała bym zapytać: jakim sposobem (cudem?) kanar zablokuje mi aplikację bankową na iPhonie?

Pozdrawiam, 

Wasza Babcia

Odpowiedz
0 Lajków
BabciaEwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
1
22-02-2018
Wiadomość 1 z 3 (1 792 wyświetleń)

Re: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Chcielibyśmy rozwiać Pani wątpliwości, jednak nie posiadamy wiedzy jak taka blokada mogłaby zostać włączona. Oczywiście nie jest to możliwe w przypadku aplikacji banku. Być może będzie jakaś opcja blokady innych dostępnych aplikacji do zakupu biletów, jak SkyCash czy Mobilet. Zakupy biletów przez naszą aplikacje są możliwe właśnie dzięki dostawcy Mobilet.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
351
68
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (1 722 wyświetleń)

Re.: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

[ Edytowane ]

Wystarczy odciąć internet. Aczkolwiek zagłuszanie sygnału chyba nie jest zgodne z prawem. Więc może to zwykłe straszenie, albo faktycznie jak wspomniano wyżej - ograniczenie do kilku popularnych aplikacji w ramach jakiegoś porozumienia z producentem.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
75
25
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (1 160 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy