Odpowiedz

Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Wyczytałam dzisiaj w prasie lokalnej, że cyt.: "Od lipca kontroler przy kontroli biletów w autobusie czy tramwaju zablokuje aplikacje mobilne do sprzedaży biletów. "W związku z nagminnymi nadużyciami pasażerów, których w ostatniej chwili tzn. w trakcie kontroli, dokonywali zakupu biletów w aplikacjach mobilnych" - podają powód urzędnicy."

W związku z powyższym chciała bym zapytać: jakim sposobem (cudem?) kanar zablokuje mi aplikację bankową na iPhonie?

Pozdrawiam, 

Wasza Babcia

Odpowiedz
0 Lajków
BabciaEwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
22-02-2018
Wiadomość 1 z 3 (4 267 wyświetleń)

Re: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Chcielibyśmy rozwiać Pani wątpliwości, jednak nie posiadamy wiedzy jak taka blokada mogłaby zostać włączona. Oczywiście nie jest to możliwe w przypadku aplikacji banku. Być może będzie jakaś opcja blokady innych dostępnych aplikacji do zakupu biletów, jak SkyCash czy Mobilet. Zakupy biletów przez naszą aplikacje są możliwe właśnie dzięki dostawcy Mobilet.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (4 197 wyświetleń)

Re.: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

[ Edytowane ]

Wystarczy odciąć internet. Aczkolwiek zagłuszanie sygnału chyba nie jest zgodne z prawem. Więc może to zwykłe straszenie, albo faktycznie jak wspomniano wyżej - ograniczenie do kilku popularnych aplikacji w ramach jakiegoś porozumienia z producentem.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
112
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (3 635 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Przelew na błędny rachunek bankowy

Hej,

Dokonałem zwrotu zamówienia w sklepie internetowym które ma konto firmowe w Ing. Aby otrzymać zwrot pieniędzy za odesłany towar zapłacony za pobraniem, musiałem uzupełnić formularz i podać tam num

...

10-11-2024
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy