Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Wyczytałam dzisiaj w prasie lokalnej, że cyt.: "Od lipca kontroler przy kontroli biletów w autobusie czy tramwaju zablokuje aplikacje mobilne do sprzedaży biletów. "W związku z nagminnymi nadużyciami pasażerów, których w ostatniej chwili tzn. w trakcie kontroli, dokonywali zakupu biletów w aplikacjach mobilnych" - podają powód urzędnicy."

W związku z powyższym chciała bym zapytać: jakim sposobem (cudem?) kanar zablokuje mi aplikację bankową na iPhonie?

Pozdrawiam, 

Wasza Babcia

Odpowiedz
0 Lajków
BabciaEwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
1
22-02-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 166 wyświetleń)

Re: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

Chcielibyśmy rozwiać Pani wątpliwości, jednak nie posiadamy wiedzy jak taka blokada mogłaby zostać włączona. Oczywiście nie jest to możliwe w przypadku aplikacji banku. Być może będzie jakaś opcja blokady innych dostępnych aplikacji do zakupu biletów, jak SkyCash czy Mobilet. Zakupy biletów przez naszą aplikacje są możliwe właśnie dzięki dostawcy Mobilet.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
472
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 3 (5 096 wyświetleń)

Re.: Kontrola biletów w komunikacji miejskiej

[ Edytowane ]

Wystarczy odciąć internet. Aczkolwiek zagłuszanie sygnału chyba nie jest zgodne z prawem. Więc może to zwykłe straszenie, albo faktycznie jak wspomniano wyżej - ograniczenie do kilku popularnych aplikacji w ramach jakiegoś porozumienia z producentem.

Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
113
30
21-01-2016
Wiadomość 3 z 3 (4 534 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy