19-09-2021 00:47
19-09-2021 21:31
Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".
Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".
Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😊
04-03-2022 22:13
Czesc, mam problem z logowaniem z aplikacji mobilnej i z on line From browser. Loguje się z Kanady, ale problem się pojawił pare dni temu. Wcześniej było ok. ING doradził mi zmienić hasło , wiec to zrobiłem i nic nie pomogło. Zrobiłem uninstal app i zainstalowałem ponownie. To wtedy kieruje mnie app do aktywuj moje ING, po wpisaniu PESEL pokazuje ze nierozpoznaje PESEL. Proszę o pomoc jak to rozwiązać i dziękuje .
05-03-2022 20:24
BogusRiver Proszę, skontaktuj się z nami w tej sytuacji pod numerem całodobowej infolinii +48 32 357 00 69.
21-08-2022 13:32
21-08-2022 13:32
Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okr
... 24-03-2023Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni ro
... 24-03-2023Czy na podstawie dotychczasowych przelewów, da się dodać te pozycje do bazy kontrahentów krajowych?
Tj. otwieram ostatnio realizowany przelew i dodaje go do kontrahentów?
Jeśli nie, to jak to mam zrobi
... 24-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |