Odpowiedz

Problem z logowaniem

Witam, od wczoraj mam problem z zalogowaniem się do konta przez przeglądarkę i przez aplikacje na telefon, wyskakuje komunikat ze hasło nie poprawne oraz pesel na aplikacji również nie przechodzi. Mam wazne przelewy do wykonania. Prosze o jak najszybsza odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
xmolwous1_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2021
Wiadomość 1 z 6 (35 156 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".

 

Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".

Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
582
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (35 101 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Czesc, mam problem z logowaniem z aplikacji mobilnej i z on line From browser. Loguje się z Kanady, ale problem się pojawił pare dni temu. Wcześniej było ok. ING doradził mi zmienić hasło , wiec to zrobiłem i nic nie pomogło. Zrobiłem uninstal app i zainstalowałem ponownie. To wtedy kieruje mnie app do aktywuj moje ING, po wpisaniu PESEL pokazuje ze nierozpoznaje PESEL.  Proszę o pomoc jak to rozwiązać i dziękuje .

Odpowiedz
0 Lajków
BogusRiver
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2022
Wiadomość 3 z 6 (32 179 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

BogusRiver Proszę, skontaktuj się z nami w tej sytuacji pod numerem całodobowej infolinii +48 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (32 122 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
tomkow2442
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-06-2022
Wiadomość 5 z 6 (26 323 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Tomek 1224
Odpowiedz
0 Lajków
tomkow2442
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-06-2022
Wiadomość 6 z 6 (26 322 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy