Odpowiedz

Problem z logowaniem

Witam, od wczoraj mam problem z zalogowaniem się do konta przez przeglądarkę i przez aplikacje na telefon, wyskakuje komunikat ze hasło nie poprawne oraz pesel na aplikacji również nie przechodzi. Mam wazne przelewy do wykonania. Prosze o jak najszybsza odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
xmolwous1_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2021
Wiadomość 1 z 6 (31 700 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".

 

Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".

Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
571
123
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (31 645 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Czesc, mam problem z logowaniem z aplikacji mobilnej i z on line From browser. Loguje się z Kanady, ale problem się pojawił pare dni temu. Wcześniej było ok. ING doradził mi zmienić hasło , wiec to zrobiłem i nic nie pomogło. Zrobiłem uninstal app i zainstalowałem ponownie. To wtedy kieruje mnie app do aktywuj moje ING, po wpisaniu PESEL pokazuje ze nierozpoznaje PESEL.  Proszę o pomoc jak to rozwiązać i dziękuje .

Odpowiedz
0 Lajków
BogusRiver
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2022
Wiadomość 3 z 6 (28 723 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

BogusRiver Proszę, skontaktuj się z nami w tej sytuacji pod numerem całodobowej infolinii +48 32 357 00 69. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1076
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (28 666 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
tomkow2442
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-06-2022
Wiadomość 5 z 6 (22 867 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Tomek 1224
Odpowiedz
0 Lajków
tomkow2442
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-06-2022
Wiadomość 6 z 6 (22 866 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Dziękuję za odpowiedź ale chciałbym jeszcze doprecyzować. Mój problem dotyczy tylko i wyłącznie funkcjonalności płacenia zbliżeniowo telefonem - zarówno w aplikacji Moje ING i Google Pay próby podpięc...

14-06-2024
Re.: Problem ze skonfigurowaniem karty Visa do płatności zbliżeniowych w moje ING i Google Pay

Może być wiele powodów tej sytuacji. 
Aby korzystać z Google Pay musisz mieć telefon w wersji Android 9.0 lub wyższym i zainstalowaną najnowszą wersją aplikacji Moje ING oraz funkcją NFC. 
Platforma nie...

14-06-2024
Limity Transakcyjne propozycja

Witam
Przychodze z kolejna propozycja ciagle cos zglaszam jako propozycje ale zeby taka propozycja zostala rozpatrzona to huhu niewiem czy sie doczekam ale no. Propozycją jest zmiana w Limitach Transak...

14-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy