19-09-2021 00:47
19-09-2021 21:31
Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".
Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".
Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😊
04-03-2022 22:13
Czesc, mam problem z logowaniem z aplikacji mobilnej i z on line From browser. Loguje się z Kanady, ale problem się pojawił pare dni temu. Wcześniej było ok. ING doradził mi zmienić hasło , wiec to zrobiłem i nic nie pomogło. Zrobiłem uninstal app i zainstalowałem ponownie. To wtedy kieruje mnie app do aktywuj moje ING, po wpisaniu PESEL pokazuje ze nierozpoznaje PESEL. Proszę o pomoc jak to rozwiązać i dziękuje .
05-03-2022 20:24
BogusRiver Proszę, skontaktuj się z nami w tej sytuacji pod numerem całodobowej infolinii +48 32 357 00 69.
21-08-2022 13:32
21-08-2022 13:32
W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |