19-09-2021 00:47
19-09-2021 21:31
Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".
Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".
Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😊
04-03-2022 22:13
Czesc, mam problem z logowaniem z aplikacji mobilnej i z on line From browser. Loguje się z Kanady, ale problem się pojawił pare dni temu. Wcześniej było ok. ING doradził mi zmienić hasło , wiec to zrobiłem i nic nie pomogło. Zrobiłem uninstal app i zainstalowałem ponownie. To wtedy kieruje mnie app do aktywuj moje ING, po wpisaniu PESEL pokazuje ze nierozpoznaje PESEL. Proszę o pomoc jak to rozwiązać i dziękuje .
05-03-2022 20:24
BogusRiver Proszę, skontaktuj się z nami w tej sytuacji pod numerem całodobowej infolinii +48 32 357 00 69.
21-08-2022 13:32
21-08-2022 13:32
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024