Odpowiedz

Problem z logowaniem

Witam, od wczoraj mam problem z zalogowaniem się do konta przez przeglądarkę i przez aplikacje na telefon, wyskakuje komunikat ze hasło nie poprawne oraz pesel na aplikacji również nie przechodzi. Mam wazne przelewy do wykonania. Prosze o jak najszybsza odpowiedz.
Odpowiedz
0 Lajków
xmolwous1_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-09-2021
Wiadomość 1 z 6 (39 568 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Jeśli kilka razy z rzędu Twoje hasło nie zostało rozpoznane, mogliśmy zablokować Twoją bankowość internetową ze względu bezpieczeństwa. Na początek spróbuj ją odblokować przez formularz na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy. Wybierz przycisk "Odblokuj dostęp online".

 

Później, przejdź do aplikacji i skorzystaj z opcji "Nie pamiętam kodu PIN".

Daj znać, czy udało Ci się zalogować 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (39 513 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Czesc, mam problem z logowaniem z aplikacji mobilnej i z on line From browser. Loguje się z Kanady, ale problem się pojawił pare dni temu. Wcześniej było ok. ING doradził mi zmienić hasło , wiec to zrobiłem i nic nie pomogło. Zrobiłem uninstal app i zainstalowałem ponownie. To wtedy kieruje mnie app do aktywuj moje ING, po wpisaniu PESEL pokazuje ze nierozpoznaje PESEL.  Proszę o pomoc jak to rozwiązać i dziękuje .

Odpowiedz
0 Lajków
BogusRiver
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2022
Wiadomość 3 z 6 (36 591 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

BogusRiver Proszę, skontaktuj się z nami w tej sytuacji pod numerem całodobowej infolinii +48 32 357 00 69. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 4 z 6 (36 534 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

 
Odpowiedz
0 Lajków
tomkow2442
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-06-2022
Wiadomość 5 z 6 (30 735 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Tomek 1224
Odpowiedz
0 Lajków
tomkow2442
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
06-06-2022
Wiadomość 6 z 6 (30 734 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Polska bezgotówkowa

Hej, spokojnie możesz wnioskować, nawet jako JDG. Warunkiem jest to, żebyś w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie miał terminala w swojej firmie. Jeśli spełniasz ten wymóg, możesz skorzystać. Zgłaszasz się...

12-12-2024
Ubezpieczenie spłaty kredytu hipotecznego

Przymierzam się do kredytu hipotecznego i w ramach rozpoznania ofert banków staram się zrozumieć warunki niezbędne do uzyskania obniżonego oprocentowania w ofercie specjalnej 'Mieszkaj wygodnie na swo...

11-12-2024
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

11-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy