11-02-2021 13:58
Dzień dobry,
Temat wałkowany pewnie nie raz ale w dalszym ciągu brak rozwiązania problemu a pojawiają się inne zaskakujące rozwiązania.
Chodzi o dostęp do konta firmowego i jego obsługa (dodam, że chodzi o spółkę jawną) z poziomu telefonu. Posiadając konto osobiste oraz firmowe (jako wspólnik spółki jawnej) musze wybrać czy w aplikacji moje ING będę miał dostęp do konta osobistego czy formowego.
Nie jestem w stanie pojąć, że od tylu już lat Bank ma za nic klientów formowych, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej czy jawnej i nie proponuje żadnego rozwiązania dla dostępu zdalnego dla właścicieli firmy.
Co bardziej zaskakujące, w ramach bankowości elektronicznej można dodać konta z innych, obcych banków czy nawet kantorów walutowych (Alior) a nie można dodać konta firmowego w ramach własnego Banku. Czegoś tutaj nie mogę zrozumieć, że mając konto firmowe np w mBank mogę sobie dodać do aplikacji Moje ING ale jak posiadam konto formowe w ING to już nie mam możliwości podglądu.
Baaardzo proszę w imieniu swoim i zapewne innych przedsiębiorców o informację, czy w końcu pojawi się jakieś rozwiązanie w tek kwestii?
Pozdrawiam
Łukasz
12-02-2021 14:19
Mamy informację, że próbujemy znaleźć sensowne rozwiązanie dla osób, które mają dwa loginy. Gdy to się uda, wrócimy z informacją
16-02-2021 14:18 | Edytowano: 16-02-2021 14:20
OK
Dzięki za informację, aczkolwiek podobne były mi przekazywane jakieś 2 lata temu... Mam nadzieję, że tym razem faktycznie coś się dzieje w temacie.
A czy do czasu przygotowania kompleksowego rozwiązania może umożliwić "podgląd" konta tak tak jest to możliwe dla innych posiadanych kont nawet w innych bankach, z pominięciem pełnej funkcjonalności jak przelewy itp. ale chociaż możliwość podglądu salda i historii? To już by pewnie dużo ułatwiło
Pozdrawiam
Łukasz
18-02-2021 08:40
Niestety, nie będzie to możliwe
13-05-2021 09:49
Dzień dobry czy coś w temacie się dzieje? Niestety mam podejrzenia, że ten problem nie jest w ogóle rozpatrywany bo tak duża instytucja jak Państwo nie może znaleźć od tylu lat rozwiązania a problem, który sami stworzyliście. Można zatem domniemywać, że było to w jakimś sensie celowe, skoro brak jest konkretnych deklaracji odnośnie terminów a tylko ogólnikowe stwierdzenia "Mamy informację, że próbujemy znaleźć sensowne rozwiązanie".
Pozwolę sobie stwierdzić, że ogólnie bardzo słabe podejście do klientów w tym zakresie. A szkoda...
Pozdrawiam
Łukasz
17-05-2021 09:08
@wo_cash Przykro nam, że tak uważasz. Analizujemy temat, ale nie możemy nic obiecać
25-01-2022 17:20
26-01-2022 17:34
@Szed Odpowiedzieliśmy na Twój wpis w tym samym temacie pod innym wątkiem https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Konto-firmowe-i-prywatne-przez-aplikacj%C4%99/m-p/358....
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024