Odpowiedz

Konto firmowe i prywatne przez aplikację

Witam,

założyłem właśnie konto prywatne oraz firmowe (dla przedsiębiorcy, spóła) i powiem szczerze, że doznałem lekkiego szoku. Okazało się bowiem, że ponoć nie jest możliwe posiadanie jednoczesnego dostępu (przez aplikację mobilną) zarówno do konta prywatnego, jak i firmowego. Już abstrahuję od tego, że w poprzednim banku (mBank) miałem oba konta na jednej aplikacji i jednym logowaniu. Tutaj ponoć nie ma możliwości dostępu do obu kont nawet na dwóch różnych aplikacjach, co jeszcze bym jakoś przebolał. Natomiast żeby mieć dostęp tylko do jednego z wybranych kont? Jest to dosyć dziwne i zaskakujące dla mnie. Czy może to ktoś potwierdzić? Lub może jest jakieś inne rozwiązanie na to? Bo jeśli nie ma to pewnie tak samo szybko jak założyłem tu konta, to je zamknę Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Szed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (5 253 wyświetleń)

Re: Konto firmowe i prywatne przez aplikację

Cieszymy się, że skorzystałeś z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy Jeżeli założyłeś u nas konto prywatne i dla spółki oraz oba te konta są podpięte do naszej bankowości internetowej Moje ING, to powinieneś mieć do nich dwa osobne loginy. Gdybyś posiadał u nas konto firmowe dla Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej, to wtedy mógłbyś mieć konto firmowe i osobiste pod tym samym loginem. Każdy z loginów możesz przypisać do Mojego ING Mobile na 3 różnych urządzeniach, ale na jednym telefonie nie możesz mieć jednocześnie przypisanych 2 loginów. Tym samym, gdybyś na jednym telefonie chciał korzystać z 2 loginów, to musiałbyś przeinstalowywać aplikację lub usuwać jej dane przy zmianie loginu (konieczna jest wtedy nowa aktywacja). Jeden login możesz mieć przypięty do aplikacji, a drugim logować się do bankowości w przeglądarce na telefonie (dopasuje się ona do ekranu Twojego telefonu). Niestety nie da się tego obejść. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 216 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy