25-01-2022 17:13
Witam,
założyłem właśnie konto prywatne oraz firmowe (dla przedsiębiorcy, spóła) i powiem szczerze, że doznałem lekkiego szoku. Okazało się bowiem, że ponoć nie jest możliwe posiadanie jednoczesnego dostępu (przez aplikację mobilną) zarówno do konta prywatnego, jak i firmowego. Już abstrahuję od tego, że w poprzednim banku (mBank) miałem oba konta na jednej aplikacji i jednym logowaniu. Tutaj ponoć nie ma możliwości dostępu do obu kont nawet na dwóch różnych aplikacjach, co jeszcze bym jakoś przebolał. Natomiast żeby mieć dostęp tylko do jednego z wybranych kont? Jest to dosyć dziwne i zaskakujące dla mnie. Czy może to ktoś potwierdzić? Lub może jest jakieś inne rozwiązanie na to? Bo jeśli nie ma to pewnie tak samo szybko jak założyłem tu konta, to je zamknę
26-01-2022 17:32
Cieszymy się, że skorzystałeś z naszej oferty Jeżeli założyłeś u nas konto prywatne i dla spółki oraz oba te konta są podpięte do naszej bankowości internetowej Moje ING, to powinieneś mieć do nich dwa osobne loginy. Gdybyś posiadał u nas konto firmowe dla Twojej jednoosobowej działalności gospodarczej, to wtedy mógłbyś mieć konto firmowe i osobiste pod tym samym loginem. Każdy z loginów możesz przypisać do Mojego ING Mobile na 3 różnych urządzeniach, ale na jednym telefonie nie możesz mieć jednocześnie przypisanych 2 loginów. Tym samym, gdybyś na jednym telefonie chciał korzystać z 2 loginów, to musiałbyś przeinstalowywać aplikację lub usuwać jej dane przy zmianie loginu (konieczna jest wtedy nowa aktywacja). Jeden login możesz mieć przypięty do aplikacji, a drugim logować się do bankowości w przeglądarce na telefonie (dopasuje się ona do ekranu Twojego telefonu). Niestety nie da się tego obejść.
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024