Odpowiedz

Aplikacja do konta firmowego

Dzień dobry,

Temat wałkowany pewnie nie raz ale w dalszym ciągu brak rozwiązania problemu a pojawiają się inne zaskakujące rozwiązania.

Chodzi o dostęp do konta firmowego i jego obsługa (dodam, że chodzi o spółkę jawną) z poziomu telefonu. Posiadając konto osobiste oraz firmowe (jako wspólnik spółki jawnej) musze wybrać czy w aplikacji moje ING będę miał dostęp do konta osobistego czy formowego.

Nie jestem w stanie pojąć, że od tylu już lat Bank ma za nic klientów formowych, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej czy jawnej i nie proponuje żadnego rozwiązania dla dostępu zdalnego dla właścicieli firmy.

Co bardziej zaskakujące, w ramach bankowości elektronicznej można dodać konta z innych, obcych banków czy nawet kantorów walutowych (Alior) a nie można dodać konta firmowego w ramach własnego Banku. Czegoś tutaj nie mogę zrozumieć, że mając konto firmowe np w mBank mogę sobie dodać do aplikacji Moje ING ale jak posiadam konto formowe w ING to już nie mam możliwości podglądu.

Baaardzo proszę w imieniu swoim i zapewne innych przedsiębiorców o informację, czy w końcu pojawi się jakieś rozwiązanie w tek kwestii?

 

Pozdrawiam

Łukasz

Odpowiedz
0 Lajków
wo_cash
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-02-2021
Wiadomość 1 z 8 (8 348 wyświetleń)

Re: Aplikacja do konta firmowego

Mamy informację, że próbujemy znaleźć sensowne rozwiązanie dla osób, które mają dwa loginy. Gdy to się uda, wrócimy z informacją 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 8 (8 311 wyświetleń)

Re: Aplikacja do konta firmowego

[ Edytowane ]

OK

Dzięki za informację, aczkolwiek podobne były mi przekazywane jakieś 2 lata temu... Mam nadzieję, że tym razem faktycznie coś się dzieje w temacie.

A czy do czasu przygotowania kompleksowego rozwiązania może umożliwić "podgląd" konta tak tak jest to możliwe dla innych posiadanych kont nawet w innych bankach, z pominięciem pełnej funkcjonalności jak przelewy itp. ale chociaż możliwość podglądu salda i historii? To już by pewnie dużo ułatwiłoEmotikon: Mrugający

 

Pozdrawiam

Łukasz

Odpowiedz
0 Lajków
wo_cash
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-02-2021
Wiadomość 3 z 8 (8 234 wyświetleń)

Re: Aplikacja do konta firmowego

Niestety, nie będzie to możliwe Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 8 (8 162 wyświetleń)

Re: Aplikacja do konta firmowego

Dzień dobry czy coś w temacie się dzieje? Niestety mam podejrzenia, że ten problem nie jest w ogóle rozpatrywany bo tak duża instytucja jak Państwo nie może znaleźć od tylu lat rozwiązania a problem, który sami stworzyliście. Można zatem domniemywać, że było to w jakimś sensie celowe, skoro brak jest konkretnych deklaracji odnośnie terminów a tylko ogólnikowe stwierdzenia "Mamy informację, że próbujemy znaleźć sensowne rozwiązanie".

Pozwolę sobie stwierdzić, że ogólnie bardzo słabe podejście do klientów w tym zakresie. A szkoda...

Pozdrawiam

Łukasz

Odpowiedz
0 Lajków
wo_cash
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
11-02-2021
Wiadomość 5 z 8 (7 592 wyświetleń)

Re: Aplikacja do konta firmowego

@wo_cash Przykro nam, że tak uważasz. Analizujemy temat, ale nie możemy nic obiecać Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 6 z 8 (7 448 wyświetleń)

Re.: Aplikacja do konta firmowego

Widzę, że temat stary jak bank Emotikon: Szczęśliwy)) Właśnie założyłem w ING konto prywatne oraz drugie firmowe (spółka) i jestem w szoku, że nie można mieć jednoczesnego dostępu do obu kont przez telefon. Dziwi mnie bardzo podejście baku i faktu, że od kilku już lat (jak widać) nic z tym nie robią. Ja osobiście nie wyobrażam sobie nie mieć jednoczesnego dostępu do obu, własnych kont. Dyskwalifikuje to jak dla mnie taki bank, a szkoda bo wszystko inne mi się tutaj podoba. Ale niestety... będę musiał zamknąć konta tak samo szybko jak je utworzyłem. Szkoda... dajcie znać, jak wreszcie coś z tym zrobicie bo konkurencja w tym zakresie Was już dawno wyprzedziła.
Odpowiedz
0 Lajków
Szed
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-01-2022
Wiadomość 7 z 8 (6 385 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja do konta firmowego

@Szed Odpowiedzieliśmy na Twój wpis w tym samym temacie pod innym wątkiem https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Konto-firmowe-i-prywatne-przez-aplikacj%C4%99/m-p/358....

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 8 (6 320 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy