11-02-2021 13:58
Dzień dobry,
Temat wałkowany pewnie nie raz ale w dalszym ciągu brak rozwiązania problemu a pojawiają się inne zaskakujące rozwiązania.
Chodzi o dostęp do konta firmowego i jego obsługa (dodam, że chodzi o spółkę jawną) z poziomu telefonu. Posiadając konto osobiste oraz firmowe (jako wspólnik spółki jawnej) musze wybrać czy w aplikacji moje ING będę miał dostęp do konta osobistego czy formowego.
Nie jestem w stanie pojąć, że od tylu już lat Bank ma za nic klientów formowych, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej czy jawnej i nie proponuje żadnego rozwiązania dla dostępu zdalnego dla właścicieli firmy.
Co bardziej zaskakujące, w ramach bankowości elektronicznej można dodać konta z innych, obcych banków czy nawet kantorów walutowych (Alior) a nie można dodać konta firmowego w ramach własnego Banku. Czegoś tutaj nie mogę zrozumieć, że mając konto firmowe np w mBank mogę sobie dodać do aplikacji Moje ING ale jak posiadam konto formowe w ING to już nie mam możliwości podglądu.
Baaardzo proszę w imieniu swoim i zapewne innych przedsiębiorców o informację, czy w końcu pojawi się jakieś rozwiązanie w tek kwestii?
Pozdrawiam
Łukasz
12-02-2021 14:19
Mamy informację, że próbujemy znaleźć sensowne rozwiązanie dla osób, które mają dwa loginy. Gdy to się uda, wrócimy z informacją
16-02-2021 14:18 | Edytowano: 16-02-2021 14:20
OK
Dzięki za informację, aczkolwiek podobne były mi przekazywane jakieś 2 lata temu... Mam nadzieję, że tym razem faktycznie coś się dzieje w temacie.
A czy do czasu przygotowania kompleksowego rozwiązania może umożliwić "podgląd" konta tak tak jest to możliwe dla innych posiadanych kont nawet w innych bankach, z pominięciem pełnej funkcjonalności jak przelewy itp. ale chociaż możliwość podglądu salda i historii? To już by pewnie dużo ułatwiło
Pozdrawiam
Łukasz
18-02-2021 08:40
Niestety, nie będzie to możliwe
13-05-2021 09:49
Dzień dobry czy coś w temacie się dzieje? Niestety mam podejrzenia, że ten problem nie jest w ogóle rozpatrywany bo tak duża instytucja jak Państwo nie może znaleźć od tylu lat rozwiązania a problem, który sami stworzyliście. Można zatem domniemywać, że było to w jakimś sensie celowe, skoro brak jest konkretnych deklaracji odnośnie terminów a tylko ogólnikowe stwierdzenia "Mamy informację, że próbujemy znaleźć sensowne rozwiązanie".
Pozwolę sobie stwierdzić, że ogólnie bardzo słabe podejście do klientów w tym zakresie. A szkoda...
Pozdrawiam
Łukasz
17-05-2021 09:08
@wo_cash Przykro nam, że tak uważasz. Analizujemy temat, ale nie możemy nic obiecać
25-01-2022 17:20
26-01-2022 17:34
@Szed Odpowiedzieliśmy na Twój wpis w tym samym temacie pod innym wątkiem https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Konto-firmowe-i-prywatne-przez-aplikacj%C4%99/m-p/358....
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024