Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Cześć. Mam Samsung Note 3. Stary z androidem 5, ale uwielbiam go. Czy będę jeszcze mogl korzystać z appki banku ing?

W tej chwili dostaję przy aktualizacji info ze appka banku nie jest zgodna z urządzeniem.
Można cos z tym zrobic? Pozdrawiam, Andrzej
Odpowiedz
0 Lajków
Andrzejku
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (7 462 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

@Andrzejku Niestety... Emotikon: Smutny Aplikacja działa na Androidzie od wersji 7.0. Na swoim Samsungu wciąż możesz korzystać z Mojego ING poprzez logowanie na stronie internetowej. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 7 (7 421 wyświetleń)

Re.: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Mam to samo. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
7
06-05-2021
Wiadomość 3 z 7 (7 049 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
7
06-05-2021
Wiadomość 4 z 7 (7 048 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 7 (6 982 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Moja mama ma podobny problem. Czy logując się do ING w Chrome, nie będzie miała problemu z korzystaniem z blika?
Odpowiedz
0 Lajków
BrodaWawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
04-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (5 673 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Kod BLIK możesz pobrać i potwierdzić płatność tylko w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu przez przeglądarkę mobilną ta usługa nie będzie dostępna. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (5 218 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy