26-02-2021 18:31
27-02-2021 18:35
@Andrzejku Niestety... Aplikacja działa na Androidzie od wersji 7.0. Na swoim Samsungu wciąż możesz korzystać z Mojego ING poprzez logowanie na stronie internetowej.
06-05-2021 13:21
Mam to samo. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
06-05-2021 13:22
W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
07-05-2021 08:31
kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉
04-09-2021 08:11
05-09-2021 06:45
Kod BLIK możesz pobrać i potwierdzić płatność tylko w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu przez przeglądarkę mobilną ta usługa nie będzie dostępna.
No szkoda. Przydałaby mi się taka możliwośc, jakiś tag w tytule czy coś.
18-04-2025Cześć,
Piszę z ciekawym tematem, bo mamy "przejścia" w ING... Staramy się z żoną o kredyt hipoteczny, chcieliśmy kredyt na 730k na mieszkanie (wkład 25%), kwota kredytu miała być przeznaczona na zakup
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |