Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Cześć. Mam Samsung Note 3. Stary z androidem 5, ale uwielbiam go. Czy będę jeszcze mogl korzystać z appki banku ing?

W tej chwili dostaję przy aktualizacji info ze appka banku nie jest zgodna z urządzeniem.
Można cos z tym zrobic? Pozdrawiam, Andrzej
Odpowiedz
0 Lajków
Andrzejku
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (9 507 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

@Andrzejku Niestety... Emotikon: Smutny Aplikacja działa na Androidzie od wersji 7.0. Na swoim Samsungu wciąż możesz korzystać z Mojego ING poprzez logowanie na stronie internetowej. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 7 (9 466 wyświetleń)

Re.: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Mam to samo. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
06-05-2021
Wiadomość 3 z 7 (9 094 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
06-05-2021
Wiadomość 4 z 7 (9 093 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 5 z 7 (9 027 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Moja mama ma podobny problem. Czy logując się do ING w Chrome, nie będzie miała problemu z korzystaniem z blika?
Odpowiedz
0 Lajków
BrodaWawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
04-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (7 718 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Kod BLIK możesz pobrać i potwierdzić płatność tylko w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu przez przeglądarkę mobilną ta usługa nie będzie dostępna. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (7 263 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rozliczenie dywidendy z etf

Witam.. W 2024r otrzymałem dywidendę z etfsp500 w walucie euro. Czy od tej dywidendy był pobrany podatek u źródła, jeśli tak to w jakiej wysokości?

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy