06-05-2021 13:19
Proszę o przywrócenie możliwości instalacji na system Android 5.0. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
07-05-2021 08:30
Przykro mi, niestety nie mamy takiej możliwości. Do poprawnego działania aplikacji wymagany jest system Android w wersji co najmniej 7.0.
Jeśli masz starszy system, wciąż możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce internetowej swojego telefonu.
25-06-2021
15:01
– ostatnio edytowany
26-06-2021
06:45
przez
IlonaU
Czasami słyszę też, że osoby posiadające starsze urządzenia mają problemy z instalacją nowych aplikacji
ale na przykład moja ulubiona gra online wdrożyła nową technologię do obsługi urządzeń w każdym wieku, dodając do ekranu głównego wersję online strony jako aplikację
jest to bardzo wygodne
04-09-2021 08:18
04-09-2021 08:20
05-09-2021 06:43
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna od wersji systemu Android co najmniej 7.0. Nie planujemy udostępniać jej na niższych wersjach systemu.
Zgodnie z informacją od KarolinaM, to można korzystać z Mojego ING logując się przez przeglądarkę mobilną w telefonie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |