06-05-2021 13:19
Proszę o przywrócenie możliwości instalacji na system Android 5.0. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
07-05-2021 08:30
Przykro mi, niestety nie mamy takiej możliwości. Do poprawnego działania aplikacji wymagany jest system Android w wersji co najmniej 7.0.
Jeśli masz starszy system, wciąż możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce internetowej swojego telefonu.
25-06-2021
15:01
– ostatnio edytowany
26-06-2021
06:45
przez
IlonaU
Czasami słyszę też, że osoby posiadające starsze urządzenia mają problemy z instalacją nowych aplikacji
ale na przykład moja ulubiona gra online wdrożyła nową technologię do obsługi urządzeń w każdym wieku, dodając do ekranu głównego wersję online strony jako aplikację
jest to bardzo wygodne
04-09-2021 08:18
04-09-2021 08:20
05-09-2021 06:43
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna od wersji systemu Android co najmniej 7.0. Nie planujemy udostępniać jej na niższych wersjach systemu.
Zgodnie z informacją od KarolinaM, to można korzystać z Mojego ING logując się przez przeglądarkę mobilną w telefonie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |