06-05-2021 13:19
Proszę o przywrócenie możliwości instalacji na system Android 5.0. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.
07-05-2021 08:30
Przykro mi, niestety nie mamy takiej możliwości. Do poprawnego działania aplikacji wymagany jest system Android w wersji co najmniej 7.0.
Jeśli masz starszy system, wciąż możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce internetowej swojego telefonu.
25-06-2021
15:01
– ostatnio edytowany
26-06-2021
06:45
przez
IlonaU
Czasami słyszę też, że osoby posiadające starsze urządzenia mają problemy z instalacją nowych aplikacji
ale na przykład moja ulubiona gra online wdrożyła nową technologię do obsługi urządzeń w każdym wieku, dodając do ekranu głównego wersję online strony jako aplikację
jest to bardzo wygodne
04-09-2021 08:18
04-09-2021 08:20
05-09-2021 06:43
Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna od wersji systemu Android co najmniej 7.0. Nie planujemy udostępniać jej na niższych wersjach systemu.
Zgodnie z informacją od KarolinaM, to można korzystać z Mojego ING logując się przez przeglądarkę mobilną w telefonie.
1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.
2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko
... 18-03-2025Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz
... 18-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |