Odpowiedz

Aplikacja Android 5.0

Proszę o przywrócenie możliwości instalacji na system Android 5.0. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
06-05-2021
Wiadomość 1 z 6 (9 506 wyświetleń)

Re: Aplikacja Android 5.0

Przykro mi, niestety nie mamy takiej możliwości. Do poprawnego działania aplikacji wymagany jest system Android w wersji co najmniej 7.0.

Jeśli masz starszy system, wciąż możesz korzystać z Mojego ING w przeglądarce internetowej swojego telefonu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 2 z 6 (9 470 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Android 5.0

[ Edytowane ]

Czasami słyszę też, że osoby posiadające starsze urządzenia mają problemy z instalacją nowych aplikacji
ale na przykład moja ulubiona gra online wdrożyła nową technologię do obsługi urządzeń w każdym wieku, dodając do ekranu głównego wersję online strony jako aplikację
jest to bardzo wygodne

Odpowiedz
0 Lajków
Oskar_Krame
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-06-2021
Wiadomość 3 z 6 (8 870 wyświetleń)

Re.: Aplikacja Android 5.0

Też proszę o aplikację na Androida 5.0
Moja mama ma telefon z tym systemem, wczoraj kupiony nowy i starczy jej na 10 lat bo ma 4/128gb.
Teraz mamy problem z zainstalowaniem aplikacji.
Oczywiście o tym, że bank dyskryminuje ludzi z 5.0 dowiedzieliśmy się dopiero po kupnie nowego telefonu. Ja z kolei mam konta w innych bankach i tam nie ma żadnych problemów, więc mogę korzystać normalnie z aplikacji bankowych mając tego Androida. 5.0 jest najlepszy ze wszystkich jeśli chodzi o użytkownika.
Odpowiedz
0 Lajków
BrodaWawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
04-09-2021
Wiadomość 4 z 6 (8 330 wyświetleń)

Re: Aplikacja Android 5.0

*** prawda. Wystarczy to poprawić przy najbliższej aktualizacji i będzie ok.
Jakoś wersje innojęzyczne ING chodzą bez problemu na 5.0 i nie ważne czy turecka czy holenderska
Odpowiedz
0 Lajków
BrodaWawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
04-09-2021
Wiadomość 5 z 6 (8 329 wyświetleń)

Re: Aplikacja Android 5.0

Aplikacja Moje ING mobile jest dostępna od wersji systemu Android co najmniej 7.0. Nie planujemy udostępniać jej na niższych wersjach systemu. 
Zgodnie z informacją od KarolinaM, to można korzystać z Mojego ING logując się przez przeglądarkę mobilną w telefonie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1119
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (7 867 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy