Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Cześć. Mam Samsung Note 3. Stary z androidem 5, ale uwielbiam go. Czy będę jeszcze mogl korzystać z appki banku ing?

W tej chwili dostaję przy aktualizacji info ze appka banku nie jest zgodna z urządzeniem.
Można cos z tym zrobic? Pozdrawiam, Andrzej
Odpowiedz
0 Lajków
Andrzejku
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (11 308 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

@Andrzejku Niestety... Emotikon: Smutny Aplikacja działa na Androidzie od wersji 7.0. Na swoim Samsungu wciąż możesz korzystać z Mojego ING poprzez logowanie na stronie internetowej. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 2 z 7 (11 267 wyświetleń)

Re.: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Mam to samo. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
06-05-2021
Wiadomość 3 z 7 (10 895 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
7
06-05-2021
Wiadomość 4 z 7 (10 894 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 5 z 7 (10 828 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Moja mama ma podobny problem. Czy logując się do ING w Chrome, nie będzie miała problemu z korzystaniem z blika?
Odpowiedz
0 Lajków
BrodaWawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
04-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (9 519 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Kod BLIK możesz pobrać i potwierdzić płatność tylko w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu przez przeglądarkę mobilną ta usługa nie będzie dostępna. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (9 064 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy