Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona. 

Priorytetowa reklamacja.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 11 z 16 (4 082 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia. 
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (4 075 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..

Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 13 z 16 (4 068 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 14 z 16 (4 063 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Wczoraj około godziny 18 na ulicy krakowskiej w Szczecinie chciałam wpłacić 4000 tys zł.pieniadze wciągnęło,na końcu pokazał się komunikat o awari,dodzwoniłam się na infolinię i miły Pan złożył reklamację,
Bardzo boję się że nie odzyskam swoich pieniędzy,naczytałam się że niektórym reklamacje nie zostały uznane,jestem tak zła jak nigdy dotąd gdyby to były mniejsze pieniądze to może inaczej reagowałaby,to był mój ostatni raz jak korzystam z wplatomat,mam nadzieję że jak najszybciej odzyskam swoje pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Jagoda1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-03-2022
Wiadomość 15 z 16 (3 174 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (3 148 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy