Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona. 

Priorytetowa reklamacja.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 11 z 16 (5 639 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia. 
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (5 632 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..

Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 13 z 16 (5 625 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 14 z 16 (5 620 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Wczoraj około godziny 18 na ulicy krakowskiej w Szczecinie chciałam wpłacić 4000 tys zł.pieniadze wciągnęło,na końcu pokazał się komunikat o awari,dodzwoniłam się na infolinię i miły Pan złożył reklamację,
Bardzo boję się że nie odzyskam swoich pieniędzy,naczytałam się że niektórym reklamacje nie zostały uznane,jestem tak zła jak nigdy dotąd gdyby to były mniejsze pieniądze to może inaczej reagowałaby,to był mój ostatni raz jak korzystam z wplatomat,mam nadzieję że jak najszybciej odzyskam swoje pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Jagoda1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-03-2022
Wiadomość 15 z 16 (4 731 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (4 705 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy