06-07-2021 16:01
Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona.
Priorytetowa reklamacja.
06-07-2021 16:16
Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia.
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły ![]()
06-07-2021 17:20
Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..
Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.
06-07-2021 17:31
Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość ![]()
13-03-2022 10:18
13-03-2022 11:28
Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |