06-07-2021 16:01
Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona.
Priorytetowa reklamacja.
06-07-2021 16:16
Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia.
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły
06-07-2021 17:20
Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..
Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.
06-07-2021 17:31
Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość
13-03-2022 10:18
13-03-2022 11:28
Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |