06-07-2021 16:01
Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona.
Priorytetowa reklamacja.
06-07-2021 16:16
Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia.
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły
06-07-2021 17:20
Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..
Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.
06-07-2021 17:31
Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość
13-03-2022 10:18
13-03-2022 11:28
Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |