Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Minął tydzień, reklamacja nadal nie jest rozpatrzona. 

Priorytetowa reklamacja.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 11 z 16 (3 368 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Mamy informację w temacie Twojego zgłoszenia. 
Sprawdź proszę dokładnie wiadomość w bankowości internetowej. Tam otrzymałaś szczegóły Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 12 z 16 (3 361 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Właśnie sprawdziłam wiadomości od ING..

Uznali moja reklamację w całości, jestem zadowolona, dziękuje doradcom.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 13 z 16 (3 354 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Super! Cieszę się i dziękuję za Twoją wiadomość Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 14 z 16 (3 349 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Wczoraj około godziny 18 na ulicy krakowskiej w Szczecinie chciałam wpłacić 4000 tys zł.pieniadze wciągnęło,na końcu pokazał się komunikat o awari,dodzwoniłam się na infolinię i miły Pan złożył reklamację,
Bardzo boję się że nie odzyskam swoich pieniędzy,naczytałam się że niektórym reklamacje nie zostały uznane,jestem tak zła jak nigdy dotąd gdyby to były mniejsze pieniądze to może inaczej reagowałaby,to był mój ostatni raz jak korzystam z wplatomat,mam nadzieję że jak najszybciej odzyskam swoje pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Jagoda1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-03-2022
Wiadomość 15 z 16 (2 460 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatą i wpłatomat nie zaksięgował jej od razu. Na podstawie zgłoszenia sprawdzimy dane w urządzeniu i przeliczymy kwotę we wpłatomacie. Skontaktowałam się z Tobą w tej sprawie również w wiadomości prywatnej. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 16 z 16 (2 434 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy