Specjalista powiedział, że standardowy czas rozpatrzenia reklamacji jest do 20.07.2021.
A sprawa - podobno - ma być potraktowana priorytetowo - niestety nie określono ram czasowych priorytetu, więc jedyna pewna data, którą znam to 20.07.2021. Jak dla mnie dlugo.
Minęło kilka dni i reklamacja nadal nierozpatrzona. Podobno miała być traktowana priorytetowo. Strach pomyśleć w takim razie jak są traktowane niepriorytetowe reklamacje. Czuje się potraktowana byle jak przez ING niestety. Na pewno nie będę wpłacać już nigdy pieniędzy we wpłatomatach i innym odradzam.
Dziś rano niestety wpłatomat w Zabrzu, przy ulicy Wolności 205 zabrał pieniądze, które chciałam wpłacić, po czym pojawiła sie informacja o awarii wpłatomatu.
Dzwoniłam na infolinię, maja informację, że była wykonana transakcja, lecz nie widzą kwoty.
Zgłosiłam reklamację.
Czy ktoś z Państwa wie ile to może potrwać?
Chciałam wpłacić pieniądze przeznaczone na wakacje, termin płatności za waka