Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

Dzień dobry,

Dziś rano niestety wpłatomat w Zabrzu, przy ulicy Wolności 205 zabrał pieniądze, które chciałam wpłacić, po czym pojawiła sie informacja o awarii wpłatomatu.

Dzwoniłam na infolinię, maja informację, że była wykonana transakcja, lecz nie widzą kwoty.

Zgłosiłam reklamację.

Czy ktoś z Państwa wie ile to może potrwać?

Chciałam wpłacić pieniądze przeznaczone na wakacje, termin płatności za wakacje mam 5.07.2021-czy zdąży bank do tej pory rozpatrzyc reklamację?

Jakie sa Państwa doświadczenia?

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 1 z 16 (9 754 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przykro mi z powodu tej sytuacji. Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie zgłoszenia tylko podaj nam numer swojej reklamacji. Bez tego nic nie zrobimy Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 16 (9 752 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Numer reklamacji 026248/062021.

Napisali, że do 20.07 rozpatrzą reklamację, a ja musze wpłacić za wakacje do 5.07.2021Emotikon: Smutny

Uprzejmie proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 3 z 16 (9 728 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przekazałem prośbę. Mam nadzieję, że się wyrobimy 👍



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 4 z 16 (9 727 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Błyskawiczna reakcja, nie spodziewałam się, bardzo dziękuję za chęć pomocy.

Im szybciej sprawdzą wplatomat, tym szybciej pozbędę się stresu...

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 5 z 16 (9 720 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Mam nadzieję, że udało nam się pomóc i skorzystasz z wyczekiwanego urlopu Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 6 z 16 (9 677 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Na razie czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Jak tylko będę miała odpowiedź- odezwę się.
Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 7 z 16 (9 665 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Minęło kilka dni i reklamacja nadal nierozpatrzona.
Podobno miała być traktowana priorytetowo. Strach pomyśleć w takim razie jak są traktowane niepriorytetowe reklamacje.
Czuje się potraktowana byle jak przez ING niestety.
Na pewno nie będę wpłacać już nigdy pieniędzy we wpłatomatach i innym odradzam.
Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 8 z 16 (9 433 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

@markowicz Przykro mi, że tak oceniasz naszą pracę. W końcu prośbę o udostępnienie pieniędzy na Twoim koncie wcześniej specjaliści przyjęli od razu. Uznanie warunkowe tak działa, że udostępniamy Ci pieniądze na koncie, a reklamację dalej rozpatrujemy. Sprawdzenie i przeliczenie bankomatu/ wpłatomatu zazwyczaj trochę trwa i nie robimy tego od ręki. Żeby jednak zminimalizować dyskomfort związany z brakiem pieniędzy na ten czas robimy uznanie warunkowe. Standardową datę rozpatrzenia reklamacji na pewno przekazał Ci specjalista po przyjęciu zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 9 z 16 (9 431 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Specjalista powiedział, że standardowy czas rozpatrzenia reklamacji jest do 20.07.2021.

A sprawa - podobno - ma być potraktowana priorytetowo - niestety nie określono ram czasowych priorytetu, więc jedyna pewna data, którą znam to 20.07.2021. Jak dla mnie dlugo.

Odpowiedz
0 Lajków
markowicz
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
29-06-2021
Wiadomość 10 z 16 (9 421 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy