Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, ta sama sytuacja i to 2 raz w przeciągu paru miesięcy, za pierwszym razem było to 300zł które oddali  tego samego dnia wieczorem, a tym razem 900zl, pieniądze zeżarło w Lublińcu w głównym oddziale 31,03,2018. Pieniądze wpłacałam, żeby popłacić rachunki i jak na razie przez felerny system ING, zapłacę odsetki za nie terminową spłatę rachunków. Dziś dzwoniłam spytać czy nie da się tego przyśpieszyć przecież do chol... są to MOJE pieniądze, a oni mają przecież monitoring, to uprzejma pani poinformowała mnie, że musieli wysłać dziś ludzi do ręcznego przeliczenia pieniędzy bo bankomat sam ich nie umie przeliczyć czy coś takiego. Trzymałam się tego banku tylko ze względu na wygodę wpłacania, ale teraz już raczej go zmienię i będę odradzać ING znajomym. Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
lena1803
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2018
Wiadomość 31 z 125 (20 836 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dziś wpłaciłam 3180 w bankomacie w ing w banku niestety pieniądze nie wpłynęły na konto pojawił się komunikat transakcja nie udana proszę zadzwonić na nr ...
Zadzwoniłam na infolinię pani niby przyjęła zgłoszenie i powiedziała se jak da radę sprawdzić moja wpływ zdalnie to odzyskam pieniadze. Aczkolwiek mam wątpliwości czy dostanę pieniądze i czy pełna kwotę. Podkreśla że wpłaciłam wszystkie pieniądze jakie miałam i do końca miesiąca muszę żyć za zero zł. A i kilka miesięcy temu w banku w kasie wpłaciłam pieniądze a okazało się se pani w kasie wpłaciłam he całkiem innej osobie z nim numerem konta i danymi osobowymi.
Odpowiedz
0 Lajków
anitkaprzepiora
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-04-2018
Wiadomość 32 z 125 (20 363 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Zapewniam, że zrobimy wszystko, żeby Twoją reklamację rozpatrzyć jak najszybciej. Kwestię wpłaty w banku również możesz wyjaśnić w ten sposób. 
Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Ciebie pomyślnie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 33 z 125 (20 340 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Dzień dobry,

 

wpłacałem dziś ok. godz. 12:23 we wpłatomacie ING Wrocław, Pl. Kościuszki 20, terminal nr R8109239 (pierwszy od drzwi) kwotę 21500 zł. Udało mi się wpłacić 9400 zł (nr transakcji 4203), potem myślałem, że uda się pozostałe 12100 zł, ale przy ostatniej kupce banknotów wpłatomat się przyblokował, wyświetlił napis "awaria modułu", potem podziękował za transakcję i oddał kartę. Oczywiście nie zaksięgował kwoty 12100 zł i nie wydał potwierdzenia. A to są pieniądze na podatki - jeśli nie zostaną przelane w poniedziałek to pójdę siedzieć. Musimy wziąć kredyt,  chyba że przyspieszycie rozpatrywanie reklamacji. Reklamacja została zgłoszona od razu po zajściu. Maszyna została zaklejona jako nieczynna i uszkodzona, żeby nikt więcej z niej nie korzystał.

Czy oddział sam mógłby tę sprawą się zająć szybciej czy zawsze trzeba przez centralę? Jeśli nie zdążycie to ING chyba powinien udzielić nieoprocentowanego kredytu na brakującą kwotę (jesteśmy w ING od chyba 20 lat).

Odpowiedz
0 Lajków
Milczek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-05-2018
Wiadomość 34 z 125 (20 004 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Każdą reklamację analizujemy indywidualnie. Termin, jaki podajemy na rozpatrzenie zgłoszenia, jest maksymalnym. Staramy się odpowiadać na zgłoszenia najszybciej jak to jest możliwe.
Przykro mi, że opisana sytuacja miała miejsce. Przez forum nie mam wglądu do Twojego zgłoszenia.

Status zgłoszenia możesz sprawdzić na naszej infolinii. Możesz również sprawdzać swoją skrzynkę wiadomości w usłudze Moje ING.

W obu przypadkach możesz zgłosić prośbę o przyspieszenie analizy Twojego zgłoszenia. W oddziale również możemy sprawdzić status zgłoszonej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 35 z 125 (19 928 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mi również wpłatomat zabrał pieniądze, które miały iść jako kolejna część zaliczki na studniówkę. Wplaciłam 180 zł kładąc jak zawsze proste banknoty ułożone na sobie,po chwili pojawił sie napis prosze o zabranie nieprawidłowych(?) pieniędzy. Wysuneło sie pomięte i poniszczone 10 zł, którego nie dało się ruszyć ponieważ było zablokowane. Po kolejnych kilku sekundach wsuneło się z powrotem, a na ekranie widniał napis taki jak po zakończonej transakcji. Od razu poszłam złożyć reklamacje. Pieniędzy nie mam na koncie choć były mi potrzebne na już i mam nadzieję, że jak najszybciej wrócą na moje konto. Teraz to ja muszę świecić oczami przed komitetem studniówkowym.
Odpowiedz
0 Lajków
weronikax2x
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-05-2018
Wiadomość 36 z 125 (19 328 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Twoje zgłoszenie wyjaśnimy tak szybko jak będzie to możliwe. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 37 z 125 (19 271 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Ja mam to samo... w sobotę wpłaciłam we wpłatomacie 2000zl i do ten pory nie mam ich na koncie. Miałam dziś zapłacić za wakacje i co? Na infolinii usłyszałam, ze mają 7 dni na reklmację... ciekawe co ja mam teraz zrobić.. tak tego nie zostawię!!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Marta_m
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-06-2018
Wiadomość 38 z 125 (18 904 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Nasi analitycy starają się odpowiedzieć na każdą reklamację tak szybko jak to tylko możliwe. Przepraszam Cię za to, że spotkała Cię taka sytuacja. Zrobimy co w naszej mocy by jak najszybciej wyjaśnić Twoją sprawę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 39 z 125 (18 832 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam. W dniu 20 lipca mąż chcial wpłacić pieniądze na konto. Najpierw dokonał wpłaty 2400 zł. Chcąc dokonać drugiej wpłaty wyświetliła się informacja transakcja niemożliwa- odbierz kartę. Ze względu na to że to jedyny w tej części miasta wpłatomat po 10 minutach ponownie wrócił i dokonał kolejnej wpłaty. Mamy potwierdzenia obu transakcji
Jednak patrząc wieczorem na konto zauważyłam że pierwsza transakcja nie zaksięgowała się na koncie. Zgłosiłam reklamacje ale oczywiście bank ma czas na wyjaśnienie sprawy. Najgorsze to że właśnie wyjeżdżaliśmy na wczasy i pieniądze były potrzebne. Chodzi o wplatomat Planet cash w Kętach ul. Żwirki i Wigury. To już nie pierwsza taka sytuacja. Często jest też problem z wypłatą pieniędzy. Chyba trzeba będzie otworzyć konto w innym banku.
Odpowiedz
0 Lajków
ghrapkowicz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-07-2018
Wiadomość 40 z 125 (17 377 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy