Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja i ma ona wpływ na dalszą współpracę z nami. Piszesz, że zgłosiłaś reklamację - każdą rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, skontaktuj się z nami 32 357 00 62. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00. Wspomniałaś również, że z urządzeniem są częste problemy - przesłałam zgłoszenie do odpowiedniego działu.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 41 z 125 (13 471 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Ja mam również taka sytuacje z Ing ..... złożyłem reklamacje dnia 17.08 nadano tej reklamacji numer itp.... wpłatomat porwał mi spora kwotę pieniędzy nie wydał żadnego potwierdzenia ... czekam
Już 6 dni ,bo przecież bank ma czas 7 dni na reklamacje wiec mój stres z tym związany się nie liczy .. ja nawet nie wiem czy ktoś już te sprawę w ogóle podjął . Jestem klientem banku kilka lat. Chyba zrezygnuje z usług.
Odpowiedz
0 Lajków
Michal1993
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
23-08-2018
Wiadomość 42 z 125 (13 068 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie 32 357 00 69.
Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia.
 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 43 z 125 (13 024 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

W jaki sposób można złożyć prośbę o przyśpieszenie analizy mojego konta???
Odpowiedz
0 Lajków
wiochu5701
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-08-2018
Wiadomość 44 z 125 (12 990 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Do każdego zgłoszenia odnosimy się indywidualnie.
Proszę, skontaktuj się z nami: 32 357 00 62. Infolinia jest czynna w od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.
Specjalista sprawdzi Twoje zgłoszenie.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 45 z 125 (12 976 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

dołączyłem do społeczności ING gdyż chciałbym ostrzec innych klientów banku co również może ich spotkać

mam problem z wpłatą gotówki do bankomatu

tydzień temu w czwartek wpłacałem gotówkę i na oczach pracownicy banku bankomat uległ awarii

wpłata nie została zaksięgowana

oczywiście bardzo miła Pani doradziła mi abym korzystając z komputera będącego w banku złożył reklamację

zapewniając mnie że zostanie ona rozpatrzona maksymalnie do 7 dni (ale pewnie szybciej)

tak też zrobiłem

zdziwiło mnie że nie dostałem żadnego potwierdzenia (odpowiedzi na moje zgłoszenie)

następnego dnia zadzwoniłem na infolinię ING

próbując się dowiedzieć jaki jest status mojego zgłoszenia - reklamacji

Pani telefonistka szczerze odpowiedziała że dostają tyle wiadomości poprzez system

że jeszcze nikt nie przeczytał (po ponad 24h) mojego zgłoszenia 

dziś mamy piątek (ponad tydzień od zgłoszenia) i nie ma ani zaksięgowanej wpłaty ani informacji od ING o sposobie załatwienia sprawy

następnym razem :

jeśli to możliwe to należy dokumentować - np zrobić zdjęcia komunikatów na bankomacie

koniecznie zgłaszać nie tylko internetowo ale również telefonicznie awarię

żądać podania numeru zgłoszenia

w zakresie prawa dokumentować również rozmowy z pracownikami banku

my wszyscy nie zdajemy sobie sprawy że możemy stracić nasze pieniądze

może nie na zawsze ale na jakiś czas stracimy je - to pewne

zabezpieczajmy się i ostrzegajmy się nawzajem

pozdrawiam wszystkich serdecznie

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
31-08-2018
Wiadomość 46 z 125 (12 781 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno mi się odnieść do wizyty w naszym oddziale oraz rozmowy na naszej infolinii. Nasz specjalista w oddziale powinien od razu przyjąć reklamację. Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić dany wpłatomat. Czy telefonicznie specjalista zgłosił dla Ciebie reklamację?
Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać możliwie jak najszybciej według kolejności wpływu. Reklamację można również zgłosić telefonicznie 32 357 00 69. Po zgłoszeniu reklamacji podajemy czas jej rozpatrzenia oraz numer zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 47 z 125 (12 767 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

 

czekałem 7 dni

co mam zrobić teraz  ?

komu mam zgłosić - zaginięcie gotówki we wpłatomacie ?

skoro bank nie reaguje

czy 7 dni to jest termin narzucony przez ustawodawcę ?

czy wynika on z regulaminu banku ?

po ilu dniach mogę sprawę przekazać dalej ?

po 7miu

po 30tu

i gdzie ?

do Nadzoru Finansowego ?

do prokuratury ?

nadmienię że pisałem już przez moje ING prośbę o przyśpieszenie rozpatrywania

i oczywiście ECHO - żadnej odpowiedzi

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
31-08-2018
Wiadomość 48 z 125 (12 748 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona Emotikon: Szczęśliwy Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 49 z 125 (12 695 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

pieniążki dziś odzyskałem

ale pytania pozostały:

prawdą jest że czas na rozpatrzenie reklamacji - oddanie nam naszych pieniążków połkniętych przez bankomat to aż miesiąc czasu

i do miesiąca czasu jesteśmy bezsilni

nie możemy poza bankiem szukać żadnego wsparcia

a bank to bezduszna machina

jak ten bankomat który nawala

tak samo procedury banku nawalają

czy nasze pieniążki

nasze operacje mogą być całkowicie bezpieczne ?

strach się bać

nawiasem mówiąc

dopiero kiedy wpisałem się na forum i zacząłem być aktywny odezwał się do mnie dziś moderator ING pisząc:

".......Dzień dobry,
chcielibyśmy wyjaśnić Pana sprawę, dlatego proszę Pana o numer telefonu......."

załatwiono sprawę i zadzwoniono do mnie

siła internetu ?

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
31-08-2018
Wiadomość 50 z 125 (12 679 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy