27-07-2018 07:46 | Edytowano: 27-07-2018 07:48
Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja i ma ona wpływ na dalszą współpracę z nami. Piszesz, że zgłosiłaś reklamację - każdą rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, skontaktuj się z nami 32 357 00 62. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00. Wspomniałaś również, że z urządzeniem są częste problemy - przesłałam zgłoszenie do odpowiedniego działu.
23-08-2018 18:07
24-08-2018 22:34
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa.
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie 32 357 00 69.
Sprawdzimy status Twojego zgłoszenia.
28-08-2018 11:25
28-08-2018 12:58
Do każdego zgłoszenia odnosimy się indywidualnie.
Proszę, skontaktuj się z nami: 32 357 00 62. Infolinia jest czynna w od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.
Specjalista sprawdzi Twoje zgłoszenie.
31-08-2018 11:16
dołączyłem do społeczności ING gdyż chciałbym ostrzec innych klientów banku co również może ich spotkać
mam problem z wpłatą gotówki do bankomatu
tydzień temu w czwartek wpłacałem gotówkę i na oczach pracownicy banku bankomat uległ awarii
wpłata nie została zaksięgowana
oczywiście bardzo miła Pani doradziła mi abym korzystając z komputera będącego w banku złożył reklamację
zapewniając mnie że zostanie ona rozpatrzona maksymalnie do 7 dni (ale pewnie szybciej)
tak też zrobiłem
zdziwiło mnie że nie dostałem żadnego potwierdzenia (odpowiedzi na moje zgłoszenie)
następnego dnia zadzwoniłem na infolinię ING
próbując się dowiedzieć jaki jest status mojego zgłoszenia - reklamacji
Pani telefonistka szczerze odpowiedziała że dostają tyle wiadomości poprzez system
że jeszcze nikt nie przeczytał (po ponad 24h) mojego zgłoszenia
dziś mamy piątek (ponad tydzień od zgłoszenia) i nie ma ani zaksięgowanej wpłaty ani informacji od ING o sposobie załatwienia sprawy
następnym razem :
jeśli to możliwe to należy dokumentować - np zrobić zdjęcia komunikatów na bankomacie
koniecznie zgłaszać nie tylko internetowo ale również telefonicznie awarię
żądać podania numeru zgłoszenia
w zakresie prawa dokumentować również rozmowy z pracownikami banku
my wszyscy nie zdajemy sobie sprawy że możemy stracić nasze pieniądze
może nie na zawsze ale na jakiś czas stracimy je - to pewne
zabezpieczajmy się i ostrzegajmy się nawzajem
pozdrawiam wszystkich serdecznie
31-08-2018 11:35
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Trudno mi się odnieść do wizyty w naszym oddziale oraz rozmowy na naszej infolinii. Nasz specjalista w oddziale powinien od razu przyjąć reklamację. Na podstawie zgłoszenia możemy sprawdzić dany wpłatomat. Czy telefonicznie specjalista zgłosił dla Ciebie reklamację?
Na wiadomości w Moim ING staramy się odpowiadać możliwie jak najszybciej według kolejności wpływu. Reklamację można również zgłosić telefonicznie 32 357 00 69. Po zgłoszeniu reklamacji podajemy czas jej rozpatrzenia oraz numer zgłoszenia.
31-08-2018 12:39
czekałem 7 dni
co mam zrobić teraz ?
komu mam zgłosić - zaginięcie gotówki we wpłatomacie ?
skoro bank nie reaguje
czy 7 dni to jest termin narzucony przez ustawodawcę ?
czy wynika on z regulaminu banku ?
po ilu dniach mogę sprawę przekazać dalej ?
po 7miu
po 30tu
i gdzie ?
do Nadzoru Finansowego ?
do prokuratury ?
nadmienię że pisałem już przez moje ING prośbę o przyśpieszenie rozpatrywania
i oczywiście ECHO - żadnej odpowiedzi
31-08-2018 17:36
Mam nadzieję, że Twoja sprawa jest już wyjaśniona Proszę, daj nam znać czy wszystko jest już w porządku.
31-08-2018 21:24
pieniążki dziś odzyskałem
ale pytania pozostały:
prawdą jest że czas na rozpatrzenie reklamacji - oddanie nam naszych pieniążków połkniętych przez bankomat to aż miesiąc czasu
i do miesiąca czasu jesteśmy bezsilni
nie możemy poza bankiem szukać żadnego wsparcia
a bank to bezduszna machina
jak ten bankomat który nawala
tak samo procedury banku nawalają
czy nasze pieniążki
nasze operacje mogą być całkowicie bezpieczne ?
strach się bać
nawiasem mówiąc
dopiero kiedy wpisałem się na forum i zacząłem być aktywny odezwał się do mnie dziś moderator ING pisząc:
".......Dzień dobry,
chcielibyśmy wyjaśnić Pana sprawę, dlatego proszę Pana o numer telefonu......."
załatwiono sprawę i zadzwoniono do mnie
siła internetu ?
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |