Nie zgadza mi się to co napisałaś ze stanem faktycznym co miesiąc mój rachunek jest obciążany: Tytuł: Opłata za prowadzenie rachunku 19 złotych a wpływy są znaczące !!! gdzie jest błąd ??? czy moje pytanie było nieścisłe, źle sformułowane ? czy napisałaś niedokładnie swoją odpowiedź ? czy też mój rachunek jest obciążany prowizją bezpodstawnie ?
Informacja o tym, gdzie i w jakiej formie możemy złożyć reklamację, a także w jakim trybie zostanie ona rozpatrzona, teoretycznie powinna znaleźć się na stronie internetowej instytucji finansowej, do tego w łatwym do zlokalizowania miejscu. Tymczasem dotarcie do tego typu danych bywa w przypadku niektórych banków mocno czasochłonnym zajęciem.
ING Bank Śląski – klient, który chciałby złożyć skargę n
Instytucje finansowe – a więc także i banki - muszą obligatoryjnie odpowiedzieć na reklamację klienta w ciągu 30 dni roboczych od daty wpłynięcia pisma. Stanowi tak ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, która weszła w życie w 2015 r.
W skomplikowanych przypadkach bank może wydłużyć wskazany przez ustawę termin, musi jednak: