O andrzejb

andrzejb
0 Polubień
0 Rozwiązań
10 Postów
Re: Konto z Lwem Premium ? Czy warto ?
Prostuję: obciążany rachunek jest prowizją nie 19 złotych tylko comiesięcznie 30 złotych.
1
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Konto z Lwem Premium ? Czy warto ?
Nie zgadza mi się to co napisałaś ze stanem faktycznym co miesiąc mój rachunek jest obciążany: Tytuł: Opłata za prowadzenie rachunku 19 złotych a wpływy są znaczące !!! gdzie jest błąd ??? czy moje pytanie było nieścisłe, źle sformułowane ? czy napisałaś niedokładnie swoją odpowiedź ? czy też mój rachunek jest obciążany prowizją bezpodstawnie ?
2
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Konto z Lwem Premium ? Czy warto ?

Mam od wielu lat konto "z lwem premium"

W tym przypadku jest opłata za prowadzenie konta.

czy warto to konto utrzymywać ?

czy czasem nie zamienić na inne np na Direct ?

 

4
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
odświeżanie stanu konta, historii

w starszym systemie ingbankonline w zakładce przelewy zakładce paczki przelewów była możliwość "odśwież".

nie widzę takiej możliwości w nowym programie.

czy coś takiego jest - może ktoś znalazł ?

po wykonaniu operacji (wysłaniu przelewu) nie widzę go od razu w historii

najczęściej muszę się wylogować i zalogować na nowo w systemie

I to w pełni odświeża stany i historię

Czy jest inna możliwość bez wylogo

...
1
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Czy aby jesteśmy w dobrym miejscu ???

piszesz że szczegółowe informacje uzyskamy w  regulaminie prowadzenia rachunków.

Ale nasze pieniądze są wpłacane w bankomacie

I jeszcze nie są na rachunku

Nie zostały zaksięgowane

Czy pieniądze połknięte przez Bankomaty nie powinniśmy odzyskiwać na podstawie innych przepisów ?

na podstawie innych regulaminów ?

Zwłaszcza że ING nie jest "właścicielem" wszystkich banko

...
3
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Informacja o tym, gdzie i w jakiej formie możemy złożyć reklamację, a także w jakim trybie zostanie ona rozpatrzona, teoretycznie powinna znaleźć się na stronie internetowej instytucji finansowej, do tego w łatwym do zlokalizowania miejscu. Tymczasem dotarcie do tego typu danych bywa w przypadku niektórych banków mocno czasochłonnym zajęciem.

ING Bank Śląski – klient, który chciałby złożyć skargę n

...
5
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Instytucje finansowe – a więc także i banki - muszą obligatoryjnie odpowiedzieć na reklamację klienta w ciągu 30 dni roboczych od daty wpłynięcia pisma. Stanowi tak ustawa o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, która weszła w życie w 2015 r.

W skomplikowanych przypadkach bank może wydłużyć wskazany przez ustawę termin, musi jednak:

  • poinformować klienta
...
6
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

pieniążki dziś odzyskałem

ale pytania pozostały:

prawdą jest że czas na rozpatrzenie reklamacji - oddanie nam naszych pieniążków połkniętych przez bankomat to aż miesiąc czasu

i do miesiąca czasu jesteśmy bezsilni

nie możemy poza bankiem szukać żadnego wsparcia

a bank to bezduszna machina

jak ten bankomat który nawala

tak samo procedury banku nawalają

czy nasze pieniążki

nasze operacje mogą być całkowicie

...
1
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

 

czekałem 7 dni

co mam zrobić teraz  ?

komu mam zgłosić - zaginięcie gotówki we wpłatomacie ?

skoro bank nie reaguje

czy 7 dni to jest termin narzucony przez ustawodawcę ?

czy wynika on z regulaminu banku ?

po ilu dniach mogę sprawę przekazać dalej ?

po 7miu

po 30tu

i gdzie ?

do Nadzoru Finansowego ?

do prokuratury ?

nadmienię że pisałem już przez moje ING prośbę o przyśpieszenie rozpatrywania

i oczywiście ECH

...
12
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

dołączyłem do społeczności ING gdyż chciałbym ostrzec innych klientów banku co również może ich spotkać

mam problem z wpłatą gotówki do bankomatu

tydzień temu w czwartek wpłacałem gotówkę i na oczach pracownicy banku bankomat uległ awarii

wpłata nie została zaksięgowana

oczywiście bardzo miła Pani doradziła mi abym korzystając z komputera będącego w banku złożył reklamację

zapewniając mnie że zostanie

...
14
andrzejb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎31-08-2018 10:43
Data ostatnich odwiedzin ‎08-10-2018 16:43
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 10
Posty, które lubię