03-04-2018 20:54
Witam, ta sama sytuacja i to 2 raz w przeciągu paru miesięcy, za pierwszym razem było to 300zł które oddali tego samego dnia wieczorem, a tym razem 900zl, pieniądze zeżarło w Lublińcu w głównym oddziale 31,03,2018. Pieniądze wpłacałam, żeby popłacić rachunki i jak na razie przez felerny system ING, zapłacę odsetki za nie terminową spłatę rachunków. Dziś dzwoniłam spytać czy nie da się tego przyśpieszyć przecież do chol... są to MOJE pieniądze, a oni mają przecież monitoring, to uprzejma pani poinformowała mnie, że musieli wysłać dziś ludzi do ręcznego przeliczenia pieniędzy bo bankomat sam ich nie umie przeliczyć czy coś takiego. Trzymałam się tego banku tylko ze względu na wygodę wpłacania, ale teraz już raczej go zmienię i będę odradzać ING znajomym. Pozdrawiam
27-04-2018 22:49
28-04-2018 20:44 – ostatnio edytowany 01-05-2018 07:32 przez AgnieszkaBin
Zapewniam, że zrobimy wszystko, żeby Twoją reklamację rozpatrzyć jak najszybciej. Kwestię wpłaty w banku również możesz wyjaśnić w ten sposób.
Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Ciebie pomyślnie.
04-05-2018 14:10 | Edytowano: 04-05-2018 14:19
Dzień dobry,
wpłacałem dziś ok. godz. 12:23 we wpłatomacie ING Wrocław, Pl. Kościuszki 20, terminal nr R8109239 (pierwszy od drzwi) kwotę 21500 zł. Udało mi się wpłacić 9400 zł (nr transakcji 4203), potem myślałem, że uda się pozostałe 12100 zł, ale przy ostatniej kupce banknotów wpłatomat się przyblokował, wyświetlił napis "awaria modułu", potem podziękował za transakcję i oddał kartę. Oczywiście nie zaksięgował kwoty 12100 zł i nie wydał potwierdzenia. A to są pieniądze na podatki - jeśli nie zostaną przelane w poniedziałek to pójdę siedzieć. Musimy wziąć kredyt, chyba że przyspieszycie rozpatrywanie reklamacji. Reklamacja została zgłoszona od razu po zajściu. Maszyna została zaklejona jako nieczynna i uszkodzona, żeby nikt więcej z niej nie korzystał.
Czy oddział sam mógłby tę sprawą się zająć szybciej czy zawsze trzeba przez centralę? Jeśli nie zdążycie to ING chyba powinien udzielić nieoprocentowanego kredytu na brakującą kwotę (jesteśmy w ING od chyba 20 lat).
05-05-2018 11:41
Każdą reklamację analizujemy indywidualnie. Termin, jaki podajemy na rozpatrzenie zgłoszenia, jest maksymalnym. Staramy się odpowiadać na zgłoszenia najszybciej jak to jest możliwe.
Przykro mi, że opisana sytuacja miała miejsce. Przez forum nie mam wglądu do Twojego zgłoszenia.
Status zgłoszenia możesz sprawdzić na naszej infolinii. Możesz również sprawdzać swoją skrzynkę wiadomości w usłudze Moje ING.
W obu przypadkach możesz zgłosić prośbę o przyspieszenie analizy Twojego zgłoszenia. W oddziale również możemy sprawdzić status zgłoszonej reklamacji.
14-05-2018 15:34
15-05-2018 15:39
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Twoje zgłoszenie wyjaśnimy tak szybko jak będzie to możliwe.
04-06-2018 13:09
05-06-2018 13:32
Nasi analitycy starają się odpowiedzieć na każdą reklamację tak szybko jak to tylko możliwe. Przepraszam Cię za to, że spotkała Cię taka sytuacja. Zrobimy co w naszej mocy by jak najszybciej wyjaśnić Twoją sprawę.
26-07-2018 10:50
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |