- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
03-04-2018 20:54
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, ta sama sytuacja i to 2 raz w przeciągu paru miesięcy, za pierwszym razem było to 300zł które oddali tego samego dnia wieczorem, a tym razem 900zl, pieniądze zeżarło w Lublińcu w głównym oddziale 31,03,2018. Pieniądze wpłacałam, żeby popłacić rachunki i jak na razie przez felerny system ING, zapłacę odsetki za nie terminową spłatę rachunków. Dziś dzwoniłam spytać czy nie da się tego przyśpieszyć przecież do chol... są to MOJE pieniądze, a oni mają przecież monitoring, to uprzejma pani poinformowała mnie, że musieli wysłać dziś ludzi do ręcznego przeliczenia pieniędzy bo bankomat sam ich nie umie przeliczyć czy coś takiego. Trzymałam się tego banku tylko ze względu na wygodę wpłacania, ale teraz już raczej go zmienię i będę odradzać ING znajomym. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-04-2018 22:49
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zadzwoniłam na infolinię pani niby przyjęła zgłoszenie i powiedziała se jak da radę sprawdzić moja wpływ zdalnie to odzyskam pieniadze. Aczkolwiek mam wątpliwości czy dostanę pieniądze i czy pełna kwotę. Podkreśla że wpłaciłam wszystkie pieniądze jakie miałam i do końca miesiąca muszę żyć za zero zł. A i kilka miesięcy temu w banku w kasie wpłaciłam pieniądze a okazało się se pani w kasie wpłaciłam he całkiem innej osobie z nim numerem konta i danymi osobowymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-04-2018
20:44
– ostatnio edytowany
01-05-2018
07:32
przez
AgnieszkaBin
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewniam, że zrobimy wszystko, żeby Twoją reklamację rozpatrzyć jak najszybciej. Kwestię wpłaty w banku również możesz wyjaśnić w ten sposób.
Mam nadzieję, że sprawa zakończy się dla Ciebie pomyślnie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-05-2018 14:10 | Edytowano: 04-05-2018 14:19
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
wpłacałem dziś ok. godz. 12:23 we wpłatomacie ING Wrocław, Pl. Kościuszki 20, terminal nr R8109239 (pierwszy od drzwi) kwotę 21500 zł. Udało mi się wpłacić 9400 zł (nr transakcji 4203), potem myślałem, że uda się pozostałe 12100 zł, ale przy ostatniej kupce banknotów wpłatomat się przyblokował, wyświetlił napis "awaria modułu", potem podziękował za transakcję i oddał kartę. Oczywiście nie zaksięgował kwoty 12100 zł i nie wydał potwierdzenia. A to są pieniądze na podatki - jeśli nie zostaną przelane w poniedziałek to pójdę siedzieć. Musimy wziąć kredyt, chyba że przyspieszycie rozpatrywanie reklamacji. Reklamacja została zgłoszona od razu po zajściu. Maszyna została zaklejona jako nieczynna i uszkodzona, żeby nikt więcej z niej nie korzystał.
Czy oddział sam mógłby tę sprawą się zająć szybciej czy zawsze trzeba przez centralę? Jeśli nie zdążycie to ING chyba powinien udzielić nieoprocentowanego kredytu na brakującą kwotę (jesteśmy w ING od chyba 20 lat).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-05-2018 11:41
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Każdą reklamację analizujemy indywidualnie. Termin, jaki podajemy na rozpatrzenie zgłoszenia, jest maksymalnym. Staramy się odpowiadać na zgłoszenia najszybciej jak to jest możliwe.
Przykro mi, że opisana sytuacja miała miejsce. Przez forum nie mam wglądu do Twojego zgłoszenia.
Status zgłoszenia możesz sprawdzić na naszej infolinii. Możesz również sprawdzać swoją skrzynkę wiadomości w usłudze Moje ING.
W obu przypadkach możesz zgłosić prośbę o przyspieszenie analizy Twojego zgłoszenia. W oddziale również możemy sprawdzić status zgłoszonej reklamacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-05-2018 15:34
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-05-2018 15:39
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Twoje zgłoszenie wyjaśnimy tak szybko jak będzie to możliwe.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-06-2018 13:09
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-06-2018 13:32
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nasi analitycy starają się odpowiedzieć na każdą reklamację tak szybko jak to tylko możliwe. Przepraszam Cię za to, że spotkała Cię taka sytuacja. Zrobimy co w naszej mocy by jak najszybciej wyjaśnić Twoją sprawę.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-07-2018 10:50
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jednak patrząc wieczorem na konto zauważyłam że pierwsza transakcja nie zaksięgowała się na koncie. Zgłosiłam reklamacje ale oczywiście bank ma czas na wyjaśnienie sprawy. Najgorsze to że właśnie wyjeżdżaliśmy na wczasy i pieniądze były potrzebne. Chodzi o wplatomat Planet cash w Kętach ul. Żwirki i Wigury. To już nie pierwsza taka sytuacja. Często jest też problem z wypłatą pieniędzy. Chyba trzeba będzie otworzyć konto w innym banku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość