Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dalej nie mam odpowiedzi !! Paranoja jakaś?! Czekam na wyjaśnienie sytuacji 12.06 jeśli nie mam pieniędzy swoich pieniędzy na koncie zgłaszam sprawę na policję.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaProchow
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-06-2017
Wiadomość 11 z 125 (24 401 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Z pomocą policji nie wygrasz. Banki sa tak zabezpieczone ze nawet pilicji nie ujawnia danych z wpłatomatu. Jedyny bat na banki to Rzecznik Finansowy.
Ja dzieki Rzecznikowi odzyskałem kasę. Fakt że trwało to prawie rok ale wygrałem.
Odpowiedz
0 Lajków
Kamil_Kacz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2017
Wiadomość 12 z 125 (24 288 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam

W dniu 3 sierpnia 2017 wpłatomat zabrał moje 1700 zł przeznaczone na ratę i zwrócił tylko kartę. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam informację, że mają 7 dni na rozpatrzenie, bo musi przyjechać serwis i przeliczyć pieniądze w zepsutym wpłatomacie. Zapewniono mnie, że na pewno to będzie szybciej. Nie było - w ostatnim dniu ponagliłam zgłoszenie na infolinii i otrzymałam sms, że rozpatrzenie reklamacji mam dostępne na rachunku bankowości elektronicznej. Oto jej treść: w sprawie Pani reklamacji poczyniliśmy działania, które pozwolą ją dokładniej wyjaśnić. Niestety wydłuży to nieco czas oczekiwania na naszą odpowiedź. Skontaktujemy się z Panią po wyjaśnieniu sprawy - najpóźniej – 24 sierpnia 2017. Czy to jakieś kpiny?? Z czego mam opłacić rachunki?? Skąd mam wziąć na życie i jedzenie?? To chyba jakieś nieporozumienie! Poradźcie coś proszę. Na pewno będę kończyć współpracę z tym bankiem, mąż też ma konto, więc na pewno je zamknie. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
adrmag6988
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-08-2017
Wiadomość 13 z 125 (23 084 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Staramy się, aby reklamacja została rozpatrzona szybciej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 14 z 125 (23 004 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

miałam dziś taką samą sytuację. wcieło mi 2600zł . to złodziejstwo. wstyd by mi bylo pracować w takim miejscu jak ING . brak mi słów . 

Odpowiedz
0 Lajków
agatatg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2017
Wiadomość 15 z 125 (22 684 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

miałam dziś taką samą sytuacje. INg ukradło mi 2600zł . Trzeba to gdzieś zgłosić ! policja nie pomoże, myśle nad telewizją bo widzę , że oszukanych osób jest więcej !!
Odpowiedz
0 Lajków
agatatg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-09-2017
Wiadomość 16 z 125 (22 683 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Każde zgłoszenie reklamacyjne jest przez nas wnikliwie analizowane i każdorazowo przeliczamy kwotę w danym urządzeniu. Ponadto staramy się możliwie jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia reklamacyjne.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 17 z 125 (22 615 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Witam, zgłoszenie 12995/09/2017 - jak długo mam jeszcze czekać na zwrot pieniędzy - czekam już od środy, tak wygląda u Państwa obsługa klienta?

Odpowiedz
0 Lajków
jurasgr
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-10-2017
Wiadomość 18 z 125 (21 808 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

W przypadku reklamacji związanej z brakiem zaksięgowania wpłaty rozpatrzymy ją do 7 dni kalendarzowych. Jeżeli nadal nie otrzymałeś odpowiedzi to prosimy o kontakt z doradcą z zakresu reklamacji pod numerem 32 357 00 62 (do godziny 19:00).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 19 z 125 (21 745 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze.

Dzisiejszego dnia tj. 31.10 w godzinach wieczornych ok 20:40  , kultularnie udałem się do placówki banku n ul. Warszawską 147 w Kielcach aby wpłacić kasę na opłaty , 2800 zł , opłaty zawsze wykonuje ostatniego dnia każdego miesiąca , robię to na ostatnią metę , ale tym razem naprawdę się zaskoczyłem kiedy wpłatomat mi wysłał komunikat proszę odebrać nierozpoznane banknoty i nic nie wydał, oprócz karty, z reguły tej że jutro swięto dopiero w czwartek rano będę mógł się kontaktować z bankiem. Mam nadzieję , że sprawa się zakończy pomyślnie , i jeśli czyta to pracownik banku proszę o pomoc, gdyż 2800 to sporo , oszczędzam na wszystko i w ciągu 5 min tracę kasę w tak bezsensowny sposób, rachunki się nie zapłacą a na reklamacje będzie trzeba czekać, nigdy żadnych problemów z bankiem ani bankomatami nie miałem ale w tym momecie jestem bardzo bardzo zawiedziony i smutny...

Odpowiedz
0 Lajków
arkzp8240
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
31-10-2017
Wiadomość 20 z 125 (21 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy